"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pátek 1. března 2019

Čtecí polštářek a nové knihy

Po chvíli, kdy vycházely jen recenze se s vámi chci podělit o novoty. Především o nové knihy a další čtecí proprietu - čtecí polštářek. Tím začneme.

Nechala jsem si ho ušít od úžasné a šikovné Týny na FB Hranaté šitíčko (odkaz vložen, stačí kliknout). Prvně jsem tam v prosinci nechávala ušít stejný čtecí polštářek pro maminku k Vánocům.


Když dorazil, věděla jsem, že ho potřebuju taky a zvolila jsem si látku jakou jinou, než kočičí. Jelikož ale už měla Týna plno na zakázky dokonce roku, domluvili jsme se až v lednu. Její i má nemoc vše protáhly, jinak je ušití i dodání bleskové - do měsíce maximálně. Musíte vzít v úvahu, že vše je vám šito na míru dle přání, pak je to super čas. A navíc jsem tentokrát za čekání dostala ještě malý dáreček v podobě obalu na knihu se slonama. Prostě individuální přístup, zlaté šikovné ruce, vkus a lidské vstřícné jednání - to můžete čekat při objednávání. A tady už je můj polštářek i s dárečkem. Upozorním ještě, že první dva obrázky jsou přímo od ní. Poslala mi je, abych schválila, zda mi to takhle vyhovuje, nebo zda chci nějakou úpravu před tím, než mi polštář odešle, to mě také velmi potěšilo.





Zamilovala jsem si ho na poprvé a ty kočičky? Dokonalost sama. Kvalita použitých materiálů je skvělá, vše pečlivě ušito, žádné nitky, pevná látka a navrch i ladící zdobení (v mém případě malá srdíčka). Nemůžu vytknout vůbec nic. A ještě zmíním cenu, snad to nebude vadit, ale určitě to spoustu z vás zajímá. Cena za polštářek je 650 Kč, pokud nemáte nějaké přehnané nároky (já mám klasickou verzi). Doprava stojí 115 Kč a probíhá přes DPD - Týna v pondělí odpoledne odeslala, ve středu jsem si vyzvedla na jednom z výdejních míst (do 48 hodin byl doma - luxus). Platba probíhá předem na účet, na email dostanete jak fakturu, tak daňový doklad - kdyby tu byli nějací EET rýpalové☺ Vše probíhá tak, že jí napíšete svou představu, já třeba rovnou vybrala, že chci nejprve srdíčka a pak kočičky, ona nabídne látky, co má k dispozici a podle vašeho výběru ušije. To je vše - nic složitého, ba naopak.

A nyní se mi ty dvě věci propojují. Ve středu mi polštářek přišel a den předtím mi dorazila objednávka Naslouchače a Faji. Kdo sleduje můj FB nebo IG, ví jak moc mě toto fantasy ovlivnilo a zasáhlo (recenze vychází s mírným zpožděním, protože jsou jen 3 do týdne, většinou ale přečtu více knih - pozn. autora). Důležité je, že jsem se nemohla Faji dočkat a po dodání polštářku měla právě tato kniha premiéru a okusila jsem čtení s ním. Je to úžasné, nemám na stránkách otisky prstů, netahám si stránky, vše tam krásně sedí a když si lehnu, ještě mi hřeje bříško a nohy.

Nemluvě tedy o tom, že jsem neskutečně šťastná po dodání mých TOP knihy od Petry Stehlíkové. Co se mi ale ještě asi nikdy nestalo je můj postoj k přečtení Faji. Ještě se mi nestalo, abych nechtěla knihu dočíst a nebylo to způsobeno tím, že se mi nelíbí. Faju miluju, je to boží kniha, děj, postavy, prostě žiju v tom jejich světě, líbí se mi tam a nechce se mi ven. Ale když jí dočtu, budu mít minimálně do podzimu utrum. Jsem schopná nejít spát a přelouskat jí za jednu noc, ale co budu dělat pak? Došlo tedy k tomu, že mám limit počtu stran za den a čtu i jinou knihu, abych čas zaplácla. Protože představa, že zítra už nebudu v Ilanině světě s Joelem a Vargasem? Ne! To je příšerný.

Ale přestanu básnit jen o knihách a podělím se s vámi ještě o jednu věc, co mi přišla spolu s knihami a to je hrneček. Padl mi do oka v nabídce mezi katalogy Knižního klubu, má nápis "Ptáci mají křídla, lidé mají knihy" a je z edice We love books. Přesně vystihuje to, jak já vnímám četbu a co mi přináší. Fotka knih i s hnečkem visí na IG, spolu s popiskem. Zde je pouze fotografie bez komentáře, pro představu, jak to vypadá. ZDE je odkaz přímo na hrneček a po kliknutí SEM se dostanete na kompletní nabídku knižních hrnečků. Vybrali byste si?


Třeba budou mé nákupy a nové přírůstky pro vás inspirací. Kdybyste měli jakékoliv dotazy ke čtecím polštářkům (použití, výhody, jak vybrat a podobně), napište mi do zpráv pro autora - levá strana Menu. Kdo by se rozhodl, že ho chce také, nebo třeba originální obal na knihu přímo pro sebe, kontaktujte rovnou Týnu na FB Hranaté šitíčko, určitě vám odpoví, poradí a domluvíte se, aby vše bylo dle vašich představ.

Teď už vám přeju jenom krásný slunečný den, udělejte si radost a mějte se rádi,
vaše LazyŠárka ☺

Žádné komentáře:

Okomentovat