"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

středa 13. března 2019

Moje nákupy na Aliexpress VII.

Dorazila další várka produktů z Aliexpressu a tak se s vámi jdu podělit. Některé mám doma teda již nějakou chvíli, ale chtěla jsem vše pořádně vyzkoušet, abych mohla říct, jak mi to vyhovuje nebo nevyhovuje. Pojďme se podívat, co mi zase podařilo najít za pár korun.


HLAVICE NA ZUBNÍ KARTÁČEK ORAL B - došly za 38 dnů, cena 2,16 USD za 4 kusy v balení

Čekala jsem a chtěla jsem toto pořádně ozkoušet, než vám přinesu svůj názor, takže hlavice mám doma již delší dobu. U nás v obchodech jsou hlavice na tento kartáček strašně drahé - kolem 300 Kč za 2 kusy. A zubaři doporučují měnit kartáček po 3 týdnech až měsíci. To by se mi dost prodražilo. Narazila jsem na Ali na tyto hlavice, které by měly do Oral B kartáčeku sedět a zkusila jsem objednat. Balení 4 kusů vychází v přepočtu na přibližně 52 Kč, což je krásná cena, akorát doprava trvala hrozně dlouho, už jsem si myslela, že balíček vůbec nedorazí. U daného produktu máte na výběr z asi 14 variant tvarů a barev hlavic, které se liší i cenově. Já si zvolila verzi YE625 - oblý tvar s různobarevnými štětinami a jsem s nimi moc spokojená. Nejsou moc tvrdé, ale ani měkké. Jediné, co je škoda, že barva uvnitř, která je tam kvůli rozlišení toho, kdyby kartáček používalo více lidí, se přenesla na vnitřek kartáčku, který obarvila. Takže po sundání hlavice mám momentálně kartáček žlutý, ale to je drobnost, to si stejně do pusy nestrkám. Určitě vyzkouším i další varianty. Je fakt tedy, že ta hlavice nevydrží tolik, co originál Oral B, ale jelikož měním opravdu přibližně po měsíci, nevadí mi to. Doporučuji tedy i tento produkt, jsem opravdu spokojená.



KRAJKY NA ZDOBENÍ LÁTKOVÝCH OBALŮ NA KNIHY (světlé) - došly za 35 dnů, cena 0,21 USD a 0,40 USD za půl metru (50 cm)

Krajky byly nepostradatelnou položkou při našívání zdobících obrázků na látkové obaly - postup vlastní výroby ZDE. Našít obrázek, přechody neřešit a přešít přes ně hezkou zdobenou krajku. To byl můj hlavní záměr a tak jsem si vybrala dvě krásné za mizivou cenu asi 5 Kč a 9 Kč za půl metru, jen tak na zkoušku. Pominu-li opět to, že jsem blbka a špatně jsem se podívala, jsem docela spokojená. Chtěla jsem bílé krajky, na fotkách to tak vypadalo, níž jsem se nedívala a objednala, až pozdě jsem si všimla, že mají být barvy krémové, bohužel po doručení jsou spíš béžové, než krémové (posuďte sami).
Zpracování je hezké, jsou docela hrubé, tak opravdu spíš na zdobení než na nošení. Jsou pevné, netřepí se, nerozjíždí a nejsou elastické, takže se s nimi bude při našívání dobře pracovat. Ještě jsem je nepoužila, ale mám to v plánu brzy. Pokud jste s podobnými krajkami už pracovali, myslím, že se vyplatí zakoupit z Ali, protože cena je to opravdu směšná (10 kč za metr) - to jsem neviděla nikde v okolí. Doporučuji počítat s tím, že jsou opravdu spíš běžové.



KRAJKY NA ZDOBENÍ LÁTKOVÝCH OBALŮ NA KNIHY (černé) I. - došly za 39 dnů, cena 0,20 USD za 1 yard (91,44 cm)
KRAJKY NA ZDOBENÍ LÁTKOVÝCH OBALŮ NA KNIHY (černé) II. - došly za 39 dnů, cena 0,23 USD za 1 yard (91,44 cm)

Dala jsem tyto dva produkty pod sebe a budu psát hromadně o obou, protože jsou od jednoho prodejce. V první řadě musím říct, že v tuto chvíli nejsou již k dispozici, odkazy vás přesměrují na výčet toho, jak předmět vypadal a dole budete mít podobné předměty. Jak jste si přečetli, objednávala jsem krajky z důvodu zdobení našitých obrázky na látkové obaly na knihy, je to snazší než začišťování, ne však s těmito krajkami. Jsou sice opravdu černé, jak prodejce sliboval, jsou však tak hrubé a na výšku vysoké, že to můj stroj nechce brát. Buď se mi to krčí nebo se jehla prostě zasekne. Z jednoho produktu jsem si vybrala jeden typ, z druhého dva a jeden z nich je zdobený zlatým proužkem. Musím říct, že ten se mi líbí nejvíce, ale nitky z toho vylézají.
Důležité je také to, že cena a balení není po metru, ale po yardu, který je o necelých 9 cm kratší než náš metr. Na vyzkoušení je to však pořád ideální délka. Pokud chcete tyto krajky našívat ručně a vyzdobit si jimi cokoliv, asi jsou vhodné. Na práci se strojem jsou moc hrubé a vystouplé, bude se vám s nimi pracovat docela špatně. Nevybírejte si tu se zlatým zdobením, snadno se rozpadá (rozplétá) a budete z toho smutní jako já. I když je cena opravdu směšná (mezi 5 a 6 Kč za yard), je možná lepší si jít krajku přímo osahat a vybrat do obchodu u nás a trochu připlatit. Tyto produkty určitě doporučit nemohu.



JEDNORÁZOVÉ SAMOVÁZACÍ / STAHOVACÍ PÁSKY ("ZDRCPÁSKY") I. - malé černé (100 x 3 mm), došly za 32 dnů, cena 0,89 USD za 100 kusů (necelých 22 Kč za 100 ks = asi 20 haléřů za kus)
JEDNORÁZOVÉ SAMOVÁZACÍ / STAHOVACÍ PÁSKY ("ZDRCPÁSKY") II. - velké černé (250 x 5 mm), došly za 41 dnů, cena 1,88 USD za 50 kusů (asi 45 Kč za balení = necelá 1 Kč za kus)
JEDNORÁZOVÉ SAMOVÁZACÍ / STAHOVACÍ PÁSKY ("ZDRCPÁSKY") III. - střední barevné (200 x 4 mm), došly za 38 dnů, cena 2,40 USD za 100 ks (necelých 58 Kč za balení = asi 60 haléřů za kus)

Náhodou jsem na samovázací pásky narazila v reklamě a říkala jsem si, že se tyto věci v domácnosti hodí vždycky. Jednou potřebujete stáhnou kabely k sobě, jindy je třeba něco někde přichytit, utrhne se očko a podobně. Tohle se doma nejen neztratí, ale ani nezkazí ☺ A tak jsem se podívala, zda je možné sehnat to za nějakou dobrou
cenu na Ali, prestože ani u nás to není drahé, nespěchala jsem na to a každá koruna dobrá. Výš jsem vám u každého rozepsala jaké rozměry pásky mají i přepočet ceny na 1 kus. Vybrala jsem si tenké - na kabely, drobné opravy a musím říct, že jsou dost pevné, žádná se nepřetrhla, dobře drží a nejsou tak nápadné, délka 10 cm mi zatím vždy stačila. Nejbizarnější použití bylo nahrazení zipu u bundy - nouzové řešení.
Druhý typ jsou velké černé a docela silné - ty jsou spíš na ven, teď s nimi mám zajištěné poklice na autě, abych je neztratila, než koupím nové, spojené hadice na zahradě a jednou jsem je použila i k nahrazení utženého ucha u kýblu. Jejich délka 25 cm už umožňuje širší využití hlavně v exteriéru. Jsou opravdu pevné a výborně drží.
Poslední jsem si vybrala kvůli jejich originalitě, je to totiž směs barevných pásek v délce 20 cm. Využijeme je asi doma na takové kreativnější věci, zatím se na ně ale nedostalo, nemohu tedy uvést žádný příklad použití. Ale jsem z nich nadšená, mají krásné syté barvy, škála je akorát, co se týče výdrže a pevnosti, zatím nevím.
U každého produktu si můžete zvolit šířku i délku pásků, já chtěla vyzkoušet různé prodejce a neprohloupila jsem. V7běr rozměrů je opravdu obrovský, stejně tak je možnost výběru mezi bílými a černými.
První dvoje mohu doporučit určitě, věřte mi, že pro ně najdete využití, když to budete nejvíce potřebovat. Ty poslední barevné vám nedoporočím, protože jsem je pořádně nevyzkoušela a jsou docela drahé. Pokud tedy nevíte, jak přesně využít zrovna barevné pásky, vezměte si ty černé.


V tomto díle toho nebylo moc, ale už napjatě čekám na další balíčky, co mi přijdou, abych to mohla vyzkoušet. A těším se na to, až se o to s vámi budu moct podělit.

Žádné komentáře:

Okomentovat