"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pondělí 18. března 2019

Krásný nový knižní design

Po více jak roce se mi můj blogový design okoukal (od 4. března 2018 - článek ZDE). Pokoušela jsem se nejprve o menší úpravy, ke kterým nebylo potřeba tvořit novou grafiku, ale nebylo to ono. Nevypadalo to dobře a celkově jsem s tím nebyla spokojená. A protože mám úžasného přítele, co si umí poradit se vším, během nedělního večera mi vytvořil nádherný nový design, který teď můžete vidět. Je to krása, akorát to není ještě úplně hotové. Přibudou ještě stejně barevné nápisy do Menu, na ty ale už nebyl čas. Během týdne už bude vše jak má být.

Je to teprve třetí vzhled blogu, když nepočítám nepovedené obrázky v malování do záhlaví z doby kdy tento blog neměl ještě vyhraněné zaměření. A všechny byly moc hezké, nebýt přítele, nevím co bych dělala a jak by to tu vypadalo. No skvěle se doplňujeme - on dělá vizuální stránku, já obsah ☺

Zde vám dávám jako vzpomínku screeny posledního designu. Moc se mi líbil, byl hezký, veselý, ale nebyla jsem s ním úplně spokojená.


A takhle vypadal design v dobu, kdy jsem ho poprvé vyladila ke své spokojenosti, co se rozměrů, odsazení, velikostí a všeho ostatního týká.


Věřím, že i tento se mnou vydrží rok, je jednoduchý, snadno nastavitelný, akorát ještě ladím barvy pozadí, protože ve světlých pastelových tónech je to těžké. Ne vše vypadá dobře.

Který design se vám líbí víc? Starý nebo nový? Mě oba a za oba jsem hrozně moc vděčná.

Všem přeji nádherné pondělí,
vaše LazyCat

Žádné komentáře:

Okomentovat