"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

středa 29. srpna 2018

Hrozná únava

Už delší dobu jsem nevydala nic o sobě, takové nějaké klasické povídání o tom, co se zrovna děje. Ono nebylo o čem psát, téměř celé prázdniny jsem strávila v práci, naštěstí je v tu dobu ve škole nádherný klid. Tenhle víkend jsme také byli s přítelem u jeho mamky (západní Čechy u hranic s Německem), kde byla i jeho starší sestra s dvěma dětma - kluk 7 let a holčička skoro 4. Celý víkend jsem se je snažila zabavit, aby si jejich mamka taky odpočinula. Ale byly k neutahání. V neděli jsem usnula už ve vlaku únavou. Navíc byla hrozná zima, v pátek jsme odjížděli z Prahy a bylo 32 stupňů, v sobotu jsme se ale tam probudili do 11 stupňů, v neděli odpoledne odjížděli z 18 stupňů. Šílený teplotní skok, byla mi zima a cítila jsem se neskutečně unavená.

Ještě jsme museli samozřejmě doma po návratu vybalit, vyprat, pověsit prádlo, nakoupit jídlo, udělat večeři, svačinu oběma do práce a tak jsem šla spát kolem půlnoci. A včera odpoledne v práci se mi udělalo malinko špatně. Točila se mi hlava, spustila se mi krev z nosu, podlamovaly se mi kolena. Kolegyně mě doporovodila na metro a na konečný mě vyzvedl přítel. Dojela jsem jen tak tak, abych se stihla vykoupat a jít spát (ano dorazila jsem z práce fakt až někdy kolem 20:00). Stejně jsem se nevyspala a dneska je mi možná ještě hůř. Kolena se mi podlamují už od rána, neprobralo mě ani kafe, hlava se mi točí pořád a to je zrovna dneska dost živý. Uvidíme, jak to bude dál. Teď se zase začíná oteplovat, tak se možná proberu. Jinak mi nic není, jen ta hrozná únava a to, že tělo nechce poslouchat.

Máte někdo také něco takového v téhle době? Je to z počasí? Nebo z nedostatku spánku a odpočinku? Nechce se mi s tím chodit k doktorovi, protože když jsem tam byla naposledy, byla jsem 5 týdnů na neschopence.

Jestli někdo zná nějaký přírodní prostředek, který by mi mohl pomoci, poraďte čaje, bylinky, cokoliv prostě. Děkuju.

Jinak dočítám jednu úžasnou knížku, o kterou se s vámi ráda podělím, tak se těšte na recenzi a pokouším se připravit téma týdne na pátek, snad se mi to podaří.

Mějte se všichni krásně,
vaše moooocLazy Šárka

4 komentáře:

  1. no tak zrovna s tímhle bych si nepohrávala..jako může to být tlakem? ale radši bych si zašla

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já právě nevím, čím by to mohlo být. Jsem unavená už od rána, dopoledne to v práci ještě jde, ale jak se přehoupne 12. hodina plus mínus, tak bych teda usnula nebo omdlela na fleku. Třeští mě hlava a někdy nejsem schopná zaostřit (ono už tak to není nic moc, mám brýle 5 dioptrií na dálku ).

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: ale radši si tam zajdi, to může být něco vážného - napadá mě že tě kouslo klíště a je to prodělaná borelioza nebo tak

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Klíště už pár let žádné. Magnesium je hlavně na nervy a stres, ale beru ho denně. V září jdu na kontrolní CT, krev a rentgen na plíce, tak to asi sfouknu v jednom. Dnes je mi trochu lépe, uvidím po víkendu.

    OdpovědětVymazat