"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pondělí 30. července 2018

Xiaomi Mi Band 2 fitness náramek

Už delší dobu jsem pokukovala po pěkných fitness náramcích, co měří tep, má krokoměr a funguje i jako hodinky. A jelikož jsem se v červnu nemohla rozhodnout, co si mám přát k narozeninám, přítel to vzal do vlastních rukou a rozhodl za mě. Teď jsem za to moc ráda. Koupil mi samotný přístroj, jen jeden černý obyčejný silikonový náramek a k tomu i ochrannou fólii.
Při rozbalení jsem skákala radostí a hned jsem musela přístroj vyzkoušet, získal si mě okamžitě. Umí vše, co potřebuji, hlídá mi spánek a ještě vypadá skvěle. Kromě toho jsem si ještě na Aliexpress pořídila další barevné kombinace náramků a z nich jsem také nadšená. Se vším vás chci teď tedy seznámit.

První se podíváme na samotný Mi Band 2.

Mi Band 2 - přítel objednával a vyzvedával přímo přes oficiální český Xiaomi store, odkaz na můj náramek ZDE, jak jsem již zmínila, vybral klasický černý silikonový náramek a ochrannou fólii za 99 Kč, tu však nedoporučuji, nešla nalepit a když se povedlo, po pár hodinách prostě odpadla. Z Aliexpress mám lepší, drží, perfektně se aplikuje na displej a za cenu víceméně symbolickou, níže je uvedeno konkrétně. Odkaz na folii ZDE

Ochranné sklo pro MiBand 2




Nyní vám ukážu, jaké jsem si pořídila náramky z Aliexpress, po kliknutí na vypsanou barvu nebo na obrázek náramku se otevře dokaz na Ali, přesně na ten, co jsem si zakoupila. U všech náramků trvala doba doručení okolo měsíce, lišilo se to o pár dnů.

1. MODROŠEDÝ S BÍLÝM OKRAJEM - ten byl můj nejoblíbenější na dovolené, hodí se mi k modrým botám, co jsem si koupila, navíc je opravdu příjemný a hezky se mi hodí i k očím. Bála jsem se, že se bude bílý proužek rychle umazávat, ale s tím tedy problém vůbec nemám a když, tak stačí vlhký hadřík nebo ubrousek. Je vidět, že jsem ho nosila opravdu hodně, budu ho muset pořádně vyčistit a umýt. Jinak jsem s ním naprosto spokojená. Bohužel byl také nejdražší a stál 1,58 USD.

Original Silicon Wrist Strap WristBand Bracelet Replacement For XIAOMI MI Band 2 Drop Shipping Futural Digital July11




2. ČERVENÝ S BÍLÝM OKRAJEM - přiznám se, že tento jsem si zatím jenom zkoušela a moc se mi nelíbí. Počítala jsem s krásnou jasnou červenou jako na obrázku, ale ona je spíš pastelová a jde dost do růžova. Já nenávidím růžovou :-D Ten se tedy mým oblíbencem nestane, spíš přemýšlím, že ho za symbolickou cenu pošlu dál, ještě uvidím. Každopádně s tímto náramkem byly v balení ještě krycí fólie. Cena za náramek a dvě krycí fólie s ubrousky na očištění byla skvělá - vše jen za 1,30 USD.

Micorsax Top Selling Colorful Silica Gel Wristband Band Strap Two-color for Xiaomi Mi Band 2 Millet 2 Smart Bracelet free film





3. ČERNÝ S ČERVENÝM OKRAJEM - tenhle mi přišel jako první a já jsem si ho hned zamilovala. Vypadá elegantně, ale díky červenému detailu není tak obyčejný. Je stejně jako všechny ostatní pohodlný, příjemný a vypadá moc hezky. Kvalitou bych řekla, že jsou všechny stejné, na dotek i na nošení. Jen ten poslední hrubý z vrchu se liší. Tento sám o sobě stál 0,98 USD a nebyly k němu žádné fólie.

MiBand 2 Silicone Wrist Strap Bracelet Double Color Replacement watchband for Original Xiaomi Mi band 2 Wristbands belt Rubber




4. ČERNÝ HRUBÝ S ČERVENÝM OKRAJEM - nyní můj nejoblíbenější, který mám už několik dnů nepřetržitě na ruce. Zprvu jsem ho nechtěla nosit, protože má jiné zapínání než ostatní. Není tak snadné ho zapnout pevně na ruku, jak je vidět na obrázku, zapíná se zespoda a ne zezhora. Než jsem si na to zvykla, štvalo mě to. Ale teď jsem ho už 3 dny nesundala a ještě se mi nestalo, že bych si ho omylem rozepnula, nebo že by tlačil a podobně. Jelikož je náramek voděodolný,
můžu se s ním i sprchovat a to jsem se taky naučila. Je to super pocit. Náramek (ačkoliv to na fotkách není vidět) má zevnitř trochu jiný tvar než ostatní, je trochu do trojúhelníku, takže se pod náramkem tolik ruka nepotí, lépe tam jde vzduch, což je v těhle vedrech dost příjemné. Bonusem je, že náramek vypadá opravdu krásně díky povrchové úpravě. Jsem s ním naprosto spokojená. Byl by ze všech nejdražší (1,69 USD), ale já ho koupila v akci za 1,48 USD. A byla k němu ještě ochranná fólie. Nekup to!
Q1 (1)



S Xiaomi Mi Band 2 jsem totálně a naprosto spokojená, opravdu jsem ho zezačátku ani moc nechtěla, ale teď jsem moc ráda, že ho mám. Nechce se mi ho vůbec sundavat, jeho funkce aktivně využívám a neumím si moc představit, že bych ho teď nenosila - o tom svědčí i neopálený pruh kůže pod náramkem :-)

Hodlám si ještě rozšířit sbírku barevných náramků - jak vidíte, z Aliexpressu stojí opravdu pár korun a je možné nosit každý den jiný, podle oblečení a nálady. V českém e-shopu je lepší pořídit pouze samotný náramek Mi Band 2 kvůli záruce na přístroj, zbytek se opravdu vyplatí koupit z Aliexpressu buď dopředu, nebo na to počkat, ceny jsou opravdu rozdílné. Náramek tady stojí 199 Kč, z Ali kolem 35 Kč i ten dražší. Fólie jsou k některým automaticky zdarma, v českém shopu 99 Kč a je navíc tvrdá a nedrží.


Všechny náramky byly také krásně zabalený v pytlíčkách na zip, ve kterých je taky skladuju. Jiný náramek bych asi už nechtěla, ale pokrok jde rychle dopředu, tak uvidíme :-)


Máte také nějaký podobný náramek, či přímo fitness? Podělte se o svoje oblíbené produkty!


Žádné komentáře:

Okomentovat