"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pondělí 16. července 2018

Hotel Bezděz - pokračování a služby portálu Slevadne.cz

Hlásím se po pár dnech s novými zprávami. Celý minulý týden jsem řešila stížnost a reklamaci pobytu v Hotelu Bezděz *** ve Starých Splavech u Máchova jezera. Článek po příjezdu si můžete přečíst ZDE. Slevadne.cz moji stížnost okamžitě předala hotelu a ta se vyjádřila - uznala chybu, přiznala veškerá pochybení, řešením bylo, že brigádnice u nich už nepracuje (i když si úplně nemyslím, že zrovna ona prázdninová brigádnice může za plesnivou sprchu a vybouranou lednici, stejně tak za smradlavý koberec a nechutné chování personálu) a oni se mi přes zákaznickou podporu Slevadne.cz omluvili. Po upozornění na to, že pokud něco reklamuji, očekávám nějaké vyrovnání či alespoň částečnou refundaci však nastal kolotoč znovu - vše přeposláno hotelu k posouzení. Toto slovo však hotel nezná a team Slevadne.cz se prakticky ani nesnaží stát za vámi jako jejich zákazníkem a jediné, co pro Vás udělá, je že přeposílá vaše emaily provoznímu hotelu.


Využíváme často a pravidelně portály se slevami nejen na zájezdy a dovolené - Slevomat, Vykupto a Slevoking a to mnohokrát i na večeře apod. a vždy při stížnosti nám vyšli vstříc a buď vrátili část peněz nebo alespoň přidali bodíky možné využít další rok na dovolenou. Zde se nic podobného neudálo. Vše u nich závisí na vyjádření hotelu a ten i přesto, že v plném rozsahu uznal svou chybu a majitel či provozní mne obvinil z toho, že hledáme chyby za každou cenu, nemám možnost dosáhnout nějakého vyřešení. Protože ať se na mě nikdo nezlobí, ale připravit o práci prázdninovou brigádnici na pozici uklízečky / pokojské, která tam v danou dobu byla přibližně týden, za to, že je plesnivá sprcha, že se recepční chová vztekne a hnusně ke všem a nedovolili nám využít bazén - to je fakt dost nelogické.
Hrozně mě to mrzí, protože člověk nemá zastání a to i přes vyslovené přiznání vad ze strany hotelu. A upřímně mě dost štve přístup slevového portálu Slevadne.cz a nedovedu si představit, že bych přes ně měla reklamovat nějaký drazší popřípadě zahraniční pobyt. Jsem obeznámena s tím jak dle občanského zákoníku a dle zákona zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele mohu reklamovat pobyt a to ze závažného důvodu až do měsíce, především ohledně náhrady újmy za narušení dovolené. Já vše podala prakticky hned po návratu a to z důvodu, že jsme si nechtěli kazit zbývající chvíle dovolené rozčilováním a hádáním - to přeci pochopitelné je.

Proto všechny, kdo to čtou prosím, prosím radím vám - NEJEZDĚTE DO HOTELU BEZDĚZ *** U MÁCHOVA JEZERA A HLAVNĚ NEOBJEDNÁVEJTE SVÉ POBYTY A SLEVY PŘES PORTÁL SLEVADNE.CZ!

Při jakémkoliv problému se totiž nedočkáte ani podpory ani zastání ze strany portálu a to, co pro vás udělají - to zvládnete sami. Netuším, kolik lidí celkem naletělo a kolik jich jenom prostě mávlo rukou a dál neřešilo - to se mi ale nechce, protože kdyby to před námi někdo řešil, nedopadli bychom takhle!

Vaše smutná a zklamaná aktivně neLazyŠárka

UPDATE 17.7.2018 17:45 Portál Slevadne.cz se nakonec vyjádřil kladně a vložil mi na zákaznický účet 500 Kč kreditů s neomezenou platností. Alespoň nějaká drobná kompenzace, bohužel to ale je ze strany portálu a ne hotelu, ten tudíž získal plnou cenu našeho pobytu za všechen ten hnus, kterým nás počastoval. Je mi to líto, ale bohužel je to tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat