"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pondělí 2. července 2018

Prázdninové i stálé novoty

Jelikož jsem se již delší dobu nehlásila, rozhodla jsem se Vás nyní seznámit se vším, co chystám nového na blogu. Mám skluz jak se čtením - pořád se trápím s Anne Boleynovou od Alison Weir a stále mi zbývá ještě téměř sto stran. Do jiné knihy se mi pouštět zatím nechce, i když jich mám v záloze mnoho a to proto, že se bojím, že se mi to bude mixovat, protože kniha o Anne Boleynové je opravdu náročné faktografické dílo.

První novotou je to, že teď nám na zahradě vše dozrálo a tak jsem si riskla se pustit do pár pokusů hlavně s rybízem - likér, sirup, dělám spoustu dezertů a dortíků a navíc začaly prázdniny a to znamená, že školní jídelna nejede a tak si musím do školy denně vařit. Proto očekávejte během těchto dvou měsíců enormní nárůst receptových článků. Co se povede - o to se budu snažit podělit.

Druhou informací je to, že i přes moje zapření jet někam na dovolenou, jsem vyměkla a obstarala jsem nám s přítelem prodloužený víkend v hotelu u Máchova jezera (kousek od Bezdězu), budu se snažit sem připravit nějaký zábavný článek, ale nevím jak to tam bude s wifinou a zda mi budou stačit data, takže je možné, že nebudu úplně reagovat. Na druhou stranu budu ráda, když budu tři dny bez techniky jen poznávat hrady a zámky, plavat a číst si. Bez rušivých zpráv na FB či IG :-D (i když to mám moc ráda, pauza mi neublíží)

Třetí a asi největší informací a změnou je další rubrika blogu. Jelikož mě už nebavilo si tu vylévat srdce při článcích ohledně témat týdne, která mě dříve dost bavila (fakt nevím proč jsou vybírána taková "nostalgická" témata), přemýšlela jsem jak spojit témata týdne s knihami. A řešení bylo vlastně dost jednoduché. Vezmu téma týdne a jako takové ho zkusím provětrat spoustou vyhledávačů a doporučit Vám nejlépe hodnocené knihy, které se tématu týdne týkají. Časem se to určitě ustálí i co se týče vzhledové podoby a rozčlenění. Název rubriky je Téma týdne v knize. Tento týden to bude zkušební. Snad se vám to bude líbit - rubriku najdete v hlavním Menu pod rubrikou Knihy :-) Určitě mi dejte vědět, kdyby vás k tomu napadlo cokoliv kritického či nápaditého, jsem ráda za každý názor.

To je v průřezu asi všechno, co jsem vám teď chtěla sdělit, možná v průběhu prázdnin ještě nějaké novoty či změny nastanou, ale o všem vám dám vědět.

Krásný slunečný letní prázdninový den všem,
Vaše Lazy Šárka

Žádné komentáře:

Okomentovat