"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

středa 11. července 2018

Hotel Bezděz *** - UŽ NIKDY VÍC!

Už jsme zase doma. Dovolená byla krátká, ale silně sporná, předem se omlouvám za předlouhý článek, ale musím to ze sebe dostat. Jak jsem psala minulý týden, rozhodli jsme se na poslední chvíli si dopřát prodloužený víkend a jelikož jsem milovnice Vondruškových románů, rozhodnutí bylo snadné - Máchův kraj a hlavně návštěva Bezdězu. Hledali jsme nějaké kupóny na Vykupto, Slevomat apod. v okolí Bezdězu a našli jsme dokonce přímo Hotel Bezděz *** ve Starých Splavech - Doksy u Máchova jezera za skvělou cenu 3.590 Kč pro 2 lidi na 3 dny s polopenzí. Doposud jsme měli jen samé skvělé zkušenosti s hotely a penziony přes kupony, proto jsme neváhali, pobyt zakoupili a ihned rezervovali. Na svátky 5. a 6.7. měli plno a proto jsme to posunuli na sobotu 7.7. - pondělí 9.7.2018. Nejvíc nás lákalo, že hotel se nacházel v bezprostřední blízkosti Máchova jezera a jako miluvníkům vody byl v rámci zakoupeného kuponu i deklarován neomezený vstup do hoteového bazénu.

V pátek jsme s nadšením balili a ráno v sobotu jsme vyráželi nejprve umýt autíčko, natankovat, zkontrolovat gumy a rozjeli jsme se z Prahy na hrad Housku. To byla první zastávka naší dovolené, protože na hotel byl nástup až do 14:00. Vyrazili jsme první na Housku, protože tam byl zároveň gotický jarmark a ty já mám moooc ráda. Hrad nás neskutečně okouzlil nejen představeními, které sehrála skupina historického šermu, ale i interiéry hradu. Na to, že je hrad soukromý, je o něj opravdu skvěle postaráno a je vidět, jak si ho průvodce váží. Dýchla na nás krásná atmosféra a odcházeli jsme nabití energií. Při odchodu jsme si dali i občerstvení a odlovili hradní kešku. Pak jsme celí natěšení vyrazili do hotelu a těšili se, až si zaplaveme v hotelovém bazénu.

Dorazili jsme tam těsně před druhou, zaparkovali a pomalu se šli registrovat. Pak nastalo to pravé peklo, které by nás ani ve snu nenapadlo. Předem upozorňuji, že jsme si na hotel četli recenze a počítali jsme s tím, že jedeme do hotelu se starším vybavením, vůbec jsme nečekali žádný luxus. Paní na recepci si nás hodnou chvíli nevšímala, poté s námi začala komunikovat dost vzteklým a nepříjemným tónem, ačkoliv naše ksichtíky měli sluníčkové a dovolenkové výrazy a ani úsměvy a uctivé děkování neobměkčily její chování. Dostali jsme pokoj, žetony na večeři! (v případě ztráty bychom nejedli) a po dotazu na bazén nám bylo sděleno, že neomezený vstup do bazénu znamená hodinu denně, že taky musí přeci bazén uklízet. Mě malinko spadla brada a po dotazu na to, jak je to možné, že bychom chtěli tak hodinku dopoledne a hodinku po večeři, na nás recepční vyjela, že to máme smůlu.




Lehce konsternovaní jsme vyrazili na pokoj, že to prostě přežijeme a kdyžtak zajedeme na Mácháč. Po odemčení pokoje jsme nebyli překvapeni, hodili jsme si dovnitř věci, chtěli se převléknout a jít se projít po okolí. Po usednutí na postel jsem rychle vyskočila, protože zanaříkala tak hlasitě, až mě to vyděsilo a navíc jsem se propadla asi 15 cm dolů. Extrémně měkká a rozvrzaná postel byla první varování. Při pokládání věcí jsem si všimla, že je všude neskutečná vrstva prachu. Pak jsme se pustili do hledání lednice, přivezli jsme si vody na výlety a chtěli je dát vychladit, neúspěch byl poloviční - lednice tam již nebyla, udělali z ní něco jako skříňku, kterou jsem po otevření měla chuť vyhodit do vzduchu. Obří pavučina, plná prachu a kolem nepořádek jako u čuníků. Nu což, asi to měsíc nebo dva zapomněli uklízet, na další pavučinu jsem později náhodou narazila v horním rohu pokoje.



Po procházce a celkem nechutné večeři - řízky a brambory - obojí mastné tak, že mi z toho bylo špatně ještě ráno, jsme si vybrali jídlo na druhý den. Výběr z pěti jídel - jedno smažené, jedno s hranolkama, těžká omáčka s knedlíkem, omeleta s chlebem a zeleninová mísa. Prostě peklo pro ty, co se snaží nenabrat na dovolený tunu a přitom mají hlad. Chování personálu bylo identické - barman netaktní, hostů si nevšímá, pokud po něm nemávají jako v páté cenové, obtěžuje ho jakákoliv jiná objednávka než pivo, k večeři se podává vše jen lahvové (chlapi ke svíčkové dostanou pouze třetinku zteplalé lahvové Plzně za 50 Kč, protože celé 2 hodiny vozí nápoje barman na nechlazeném vozíku), točené pivo neexistuje. V jídelně na všech stolech hnusné ochmatané plastové ubrusy, ke kterým se člověk okamžitě přilepil, velmi nepříjemné při jídle. Pak jsme chtěli jít vyplavat ten tuk a vypravili se do bazénu. Nutnost se osprchovat před vstupem do bazénu je tu nemožná, protože hlavice sprch propustí jen tenký proud vody a tím se fakt osprchovat nedá. Na dně bazénu černé fleky, po bližším ohledání - nánosy špíny, která se dá rozvířit.


Když jsme se vrátili po chvíli na pokoj, chtěla jsem se pořádně osprchovat od chlóru a umýt si pořádně vlasy, když jsem vlezla do koupelny za závěs, okamžitě mě uhodil do nosu zápach plísně. Tu jsem objevila v zápětí - hlavice sprchy z poloviny celá černá a voda skrz ní tekla jen napůl, takže umýt si vlasy bylo prakticky nemožné. Zklamaně jsem vykonala nejnutnější a raději si šla lehnout s knihou. Postel vydávala však tak hlasité vzdechy a vrzy, až mi přišlo, že pode mnou postel snad ožila. V noci jsem ležela jako prkno, abych nebudila sousední pokoje. O vyspání tedy ani jednu noc nemohla být řeč.


Snídaně ráno nás celkem mile překvapily, celkem rozmanité - palačinky, vejce, toasty, párky, slanina, sýry, salámy (šunka oba dny chyběla, pouze šunkový salám), müsli a cereálie, jogurt, vaničky s medem, máslem, marmeládou, zeleniny pomálu, sladké pečivo, nechutné pomazánky (turistická a tvaroh s paprikou), pečivo první den jen bílé, celozrnné až druhý den a to jen tuhý žitný chléb. Vše teplé bylo i doplňované. Káva z automatu, stejně jako čaj, mléko a jinak k pití jen červená limonáda (asi voda se šťávou), jiný nápoj k dispozici nebyl, ačkoliv jedna nápojová souprava byla na jedné polovině prázdná, stačilo nalít vodu. Ke kávě je to zcela běžné.

Chování personálu bylo bohužel po celou dobu pobytu naprosto neprofesionální, místy až moc familiérní, například když mě barman při pokládání piva na stůl z ničeho nic plácl přes rameno a naznačil plácáním sevřené dlaně o nataženou dlaň náš "večerní program" jak se sám vyjádřil. Jediná slušná obsluha byly pomocné síly při snídaních a večeřích - dvě mladé slečny snědší pleti měly vychování. V hotel
u bych rozhodně nečekala, že mi uprostřed jídla někdo bude bez upozornění sahat na věci na stole. Slušnost je pozdravit a minimálně říct co a jak, v první chvíli to vypadalo, že mi číšník sahá po telefonu či peněžence, jak se nám zpoza zad vrhl na stůl, on však jen sbíral žetony na jídlo. Při ohrazení měl však ještě tu drzost se na mě šklebit a mumlat si urážky.

Názorná ukázka dezertu při nedělní večeři - centimetrový plátek nejlevnějšího polárkového dortu, servírovaný stylem - vezmi si sám ze snídaňového pultu a když se ti to rozteče, máš smůlu.


Celá dovolená byla sice jen prodlouženým víkendem, avšak jeli jsme do klidných míst si odpočinout. Na dovolené jsme nebyli už více jak rok a měla to pro nás být romantika, což slibovala i paní při rezervaci hotelu a mém požaavku na manželskou postel. Krajina krásná, hrady Houska a Bezděz nádhera, příroda panenská a nádherná, zámek v Bělé pod Bezdězem ve mě nechal silný zážitek, ale hotel mi celou dovolenou akorát tak zkazil. Řekli jsme si, že i přes tohle všechno si dovolenou užijeme naplno, znechucenost v sobě ale mám i dál po návratu, dále jsem již nic řešit nechtěla, avšak po pravdivé recenzi mi majitel hotelu arogantně odpověděl, že hledám negativa za každou cenu. Pokud mu plíseň a špína na pokoji, kde za noc v plné ceně necháte téměř 2.500 Kč, to je opravdu nehoráznost a styděla bych se ty peníze přijmout.
Majitel mi dost arogantním způsobem dal najevo, že to je vlastně moje chyba, protože hledám negativa za každou cenu, rozhodla jsem se tento problém dále řešit stížností a reklamací přes Sleva dne. Určitě dám vědět, jak to dopadne.

Pokud si necháte prozatím poradit, doporučuji tam nejezdit, dokud si majitel nezačne hotelu vážit a nezmění přístup k zákazníkům. Personál je pouze obrazem svého nadřízeného a tudíž majitele hotelu, pokud je tedy nechá, aby to tam takto vypadalo a je mu jedno, jak se jeho zaměstnanci chovají k zákazníkům (díky kterým mají výplaty), dokud bude házet vinu na nespokojené zákazníky, místo toho aby učinil kroky k tomu, aby se se situace neopakovala, změna nenastane a další lidé budou mít zkaženou dovolenou stejně jako my :-(

Jestli máte podobnou či jinou zkušenost z tohoto hotelu, určitě mi dejte vědět.Nebo se klidně podělte se svým otřesným zážitkem z dovolené.

Vaše LazyŠárka :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat