"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

středa 31. října 2018

Nakoupené knihy za poslední dva měsíce

I přesto, že jsem vydala článek o návštěvě knihovny a všech těch napůjčovaných knihách, které nevím, zda stihnu do konce roku přečíst (článek ZDE), pokračovala jsem i v nakupování. Pouze dvě knihy jsou koupené po tom, co jsem je četla z knihovny a tak moc mě zaujaly, že jsem si je pořídila do sbírky - jde o Vykupitele duší a o Žítkovské čarování a recenze můžete najít tady u mě na blogu, stačí kliknout na název knihy. Obě mám z Knižního klubu.

Další knihy jsou spíš přehledové encyklopedie od Vlastimila Vondrušky - 12. století, 13. století, 14. století a 15. století. Tyto knihy jsou celkem drahé, ale nádherně zpracované - já měla štěstí, pořídila jsem je v Antikvariátu nakladatelství MOBA, které je vydává. Byly uvedené jako poškozené, ale jediné, co jsem u nic našla jsou odřené rohy, nebo škrábanec na obálce, což u takhle velkých knih nijak extra neřeším - jedna vyšla na 120 Kč, a to je skvělá cena.

Další várka prozatím nepřečtených knih je od lidí z Bazaru knih na webu Databáze knih, nebo z FB bazarů knih - je to kniha Enter, mami za cenu 60 Kč, Bez šance za 120 Kč, Kolowratové za 120 Kč a Volání netvora za 130 Kč (všechny ceny jsou uvedené bez poštovného) a všechny jsou v krásném stavu a jsem z nich nadšená.

Kategorie knih, které jsou spíš pro přítele, ale ráda bych si je také vyzkoušela, jsou gamebooky. Přítel si oblíbil autora Jana Kšandu, který vydal tuším celkem tři knihy, jednu máme doma od minulých Vánoc (Nářek mrtvého světa), dvě jsme si pořídili nyní. Jedná se o tituly - Stíny paramského hvozdu a Zrada ve Faranoru. Věřím, že se nám budou také líbit a těšíme se na ně.

Poslední kniha, o které se zmíním, je také z Knižního klubu, avšak doposud jsem jí nečetla, ale hrozně moc se na ní těším. Jedná se o knihu Smrtka od stejného autora jako Bez šance - Neaal Shustermana. Nejdříve si chci ale přečíst Bez šance, abych přišla na chuť stylu psaní autora. Kniha je velmi vychvalovaná a oceňovaná, doufám tedy, že se zalíbí i mě.


Vidíte tedy, že knih mám opravdu ohromné množství, určitě jsem na nějakou ještě zapomněla, ale tak je to se mnou vždy. I přesto si myslím, že bilance je příšerná. Nestíhám číst půjčené knihy z knihovny a stejně pořád nakupuji. To, že to už není kam dávat pro mě evidentně není překážka, snad mi to přítel odpustí :-D Knihomol se ve mě nezapře, jen co je pravda.


Je některá z knih součástí i vaší sbírky? Přečetli jste sami něco z těchto knih - líbila se vám?

Kdy odhadujete, že se k nim asi tak dostanu? :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat