"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pondělí 29. října 2018

Asi jsem se zbláznila aneb velkolepá návštěva knihovny

Dobře, je to tak, už mi asi hráblo. Kdo jste četli můj článek ohledně nedostatku času a náročnosti vícero prací, co jsem si pobrala, si budete asi klepat na čelo více, než ti ostatní. (článek ZDE) A jak je mým zvykem, prostě se to snažím řešit - ano padám malinko na tlamu, ale knihy jsem znovu rozjela, čtu každou drobnou chvilku, vybírám si knihy, co by mě měly opravdu bavit, aby mi to i utíkalo. - Nedaří se, ale to je teď vedlejší a zase odbočuju.
Hledala jsem si ve svých seznamech na mlp.cz knihy, které jsou na Skalce k dispozici a nebyla ani jedna. Tak jsem se rozhodla zajet si do pobočky Dům čtení, kterou taky nemám úplně z ruky (asi půl hodiny zajížďka) a protože se mi tam nechtělo zanedlouho znovu, pobrala jsem vše, co tam měli - 10 knih. 8 jich mám ještě doma - to dělá 18 knih k přečtení za 2 měsíce cca? (3 jsou už přečtené, 3 jsou do čtenářského kroužku do školy, takže to celkem dělá 12 knih) To jsem prostě debža, ale nemám ve zvyku ani nedočítat, ani vracet nepřečtené knihy - beru to tedy jako challenge, zkouška zda to dám či ne.
A já se jen tak nevzdám.
Zde jsou vypsané tituly, které musím do konce roku přečíst:

Asylum - ROUX, Madeleine

Nevinné lži - GIER, Kerstin

Pastýřská koruna - PRATCHETT, Terry

Postel - WHITEHOUSE, David

Román o dietách - COHEN, Jean-Michel

Sídlo červa - MARTIN, George R. R.

Temné lsti - CLARE, Cassandra

Třetí stříbrná kniha snů - GIER, Kristin

Zimní lidé - MCMAHON, Jennifer

Dvě nevěsty pro císaře - GRÖSSING, Sigrid-Maria

Katakomby - BATES, Jeremy

Moře inkoustu a zlata - CHEE, Traci


Zde důkazní fotografie pouze nepřečtených knih.

Co myslíte, zvládnu to do konce roku? Pište klidně do komentářů odhady :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat