"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pátek 12. dubna 2019

Moje nákupy na Aliexpress VIII.

Jsem tu opět s novinkami, které mi přišly z asijského eshopu Aliexpress a které jsem již odzkoušela. Budou to tentokrát věci spíš pro holky, ale i nějaké vychytávky do domácnosti. První jsou na řadě štětce, těch jsem si vybrala více a tak si to postupně rozdělíme. Chci předtím ale ještě říct, že z Ali mám mraky štětců a doposud jsem byla víceméně se všemi spokojená, jak sady, tak i samostatné štětce používám už několik let a téměř všechny byly úžasné a drží. Nyní jsem asi sáhla vedle, nebo nevím jestli se něco stalo poslední dobou, že kvalita šla tak hrozně dolů.


ŠTĚTEC I. rybí ocas - došel za 48 dnů, cena 1,01 USD (asi 24 Kč)

Vybrala jsem si variantu s rovnými štětinami, myslela jsem ho do kabelky třeba na pudr, nebo na tvářenku. To je ale špatně, štětec má pár chloupků, když na něj trošku přitlačíte, dostene se na plastovou část a tou to docela bolí. Díky vzorku se i docela špatně drží a nepracuje se s ním dobře. Na fotce je ještě nepoužitý, ale po několika použitích pouští štětiny, je roztřepený a celkově je nekvalitně provedený.
U produktu máte na výběr ze zkoseného, do oblouku a rovného. Ale myslím, že kvalitou zpracování na tom budou všechny variatny stejně. Tomuto štětci se asi raději vyhněte, není to dobrá volba a vzhledem k tomu, že je jeden z těch dražších, čekala jsem jinou kvalitu.


ŠTĚTEC II. na korektor - došel za 32 dnů, cena 1,18 USD (asi 29 Kč)

Sáhla jsem po tomhle štětci, protože můj makeupový už mám hrozně dlouho, je taky rovný a bezvadně se s ním zapracovává jak makeup, tak i tekutý korektor. Tento mi padl do oka proto, že má dolíček na dané množství produktu a tím pádem se sníží spotřeba. Když jsem ho však vybalila, byla jsem okamžitě zklamaná, štětec je strašně řídký, nedovedu si představit tímto něco zapracovávat do pleti. Navíc je tím pádem docela savý a spotřeba produktů naopak stoupá. Po třech vyčištění začal ještě k tomu pelichat, takže štětin ubývá. I ten jejich materiál je takový zvláštní, jsou lesklé, tenké a divné na dotek.
Za cenu 29 Kč určitě nestojí, vydezinfikuji ho a najdu pro něj nějaké jiné využití v domácnosti, jak kosmetický štětec tedy určitě ne. Jediné, co je moc hezké je zpracování rukojeti, která skutečně připomíná dřevo, zda je ale vyloženě ze dřeva nepoznám (ale v popisu je uvedeno wooden). Nevím jestli je to typem štětce nebo jen výrobou, ale od tohoto prodejce určitě nedoporučuji.


ŠTĚTEC III. zkosený na oči - došel za 33 dnů, cena 0,46 USD (asi 11 Kč)

Štetců na oči mám dost, ale při projíždění produktů mě zaujal tím, jak se rozšiřuje a vypadá bohatě - opět chyba. Dostala jsem na pohled krásný, na dotek jemný štětec, kterým ale na oči nic nenamaluju. Štetinky jsou moc jemné, je jich málo, takže tím sotva něco naberete a rozmazat do ztracena se to tím nedá už vůbec. Jsem fakt zklamaná. Je fakt, že i po několika vyčištění nepadají štětinky, takže kvalita trochu lepší, ale zpracování příšerné. Jako kosmetický štětec neobstál, ale po vydezinfikování jsem pro něj našla uplatnění v kuchyni. Skvěle se s ním potírají sušenky či drobnější pečivo vejcem před pečením. Tím, jak je jemný to jde nádherně a rovnoměrně, za tu cenu dobrý kuchyňský pomocník. Alespoň něco, jinak ale fakt radši nekupujte.


ŠTĚTEC IV. tenký na linku - došel za 41 dnů, cena 0,32 USD (asi 8 Kč)

Jediný štětec, ze kterého mám radost. Doprava tedy trvala dlouho, ale je to krásně udělaný štětec s pevnými štětinami, dostatečným objemem, je plochý, pěkně zastřižený a nepelichá po několika vyčištění. Na linku asi přímo není, ale na nanesení stínů kolem oka a pod oko je super. Drží tvar, je lehký a krásně se s ním pracuje. Navíc si při koupi můžete vybrat z velkého množství barevných provedení (rukojeti samozřejmě). Cena je víceméně směšná, ale o to víc jsem byla spokojená. Tento jediný z mého výběru vám mohu opravdu doporučit. SIce si na něj asi chvíli počkáte, ale stojí to za to i za těch 8 Kč.



Po delší době jsem si pořídila další dva náramky na můj Mi Band 2, že si udělám radost. Nakupuji už jedině od prodejce Mijobs Official Store - je to oficiální distributor Xiaomi náramků a má je nejkvalitněji zpracované. U jednoho prodejce se mi stalo, že mi vypadl rámeček držící samotný Mi Band, další zase začal praskat na pásku, jeden zpuchřel, takže se mi protrhla dírka. Tyto jediné jsou opravdu držáci a nejsou o tolik dražší, než ty nejlevnější, poštovné zdarma je samozřejmostí, ačkoliv je delší čekací doba (v tuto chvíli uvádějí do 57 dnů).


NÁRAMEK NA XIAOMI MI BAND 2 - ČERNÝ S HRUBÝM POVRCHEM - došel za 36 dnů, cena 1,35 USD (necelých 33 Kč)

Jeden stejný náramek už mám, akorát nahoře měl červený okraj a já se nyní rozhodla si pořídit stejný, jen celý černý. Povrch do kosočtverců se mi moc líbí, je příjemný na dotek i hezky vypadá, navíc na něm není vidět každý otisk prstu. Co mi ale vyhovuje nejvíc je zapínání, které je zde vespodu, takže nehrozí, že si trhnete za kalhoty a náramek se rozepne. Objevila jsem ho docela pozdě, proto mám nakoupeno spoustu klasických se zapínáním zvenku, ale budu dokupovat tyto. Na zimu jsou ideální, jak máte dlouhé rukávy a bundu, i těch se zapínáním venku se může stát, že si ho rozepnete a stáhnete, u tohoto ne. Pasují do něj i stejné zapínací cvočky a vyrábí se široká škála barevných zpracování, takže si vybere opravdu každý. Náramky od Mijobs mohu plně doporučit a tyto úplně nejvíc, protože to zapínání je opravdu mnohem lepší. Cena je k tomu úžasný bonus.



NÁRAMEK NA XIAOMI MI BAND 2 - ČERNÝ S ČERVENÝMI KOLEČKY - došel za 32 dnů, cena 1,72 USD (asi 41 Kč)

Jako další mi padl do oka tento náramek se zvláštním zdobením. Jsem blbka a špatně jsem se podívala na zapínání, po tom předchozím jsem měla zafixováno, že má stejně zapínání. Bohužel ne, má zapínání zvenku, takže ho unosím asi až v létě, až nebudou dlouhé rukávy. Každopádně je to moje chyba, na fotkách i v popisu předmětu je vše správně. Vzhledově vypadá krásně, na ruce je moc hezký, příjemný, nic netlačí akorát barevné provedení je zde omezené. K dispozici je 8 dvoubarevných provedení, tento mi přišel nejhezčí. Uvidíme v létě, jak se mi bude nosit. Ale doporučit ho určitě mohu, protože je originální a moc pěkný.



ČAJOVÉ SÁČKY JEDNORÁZOVÉ - došly za 51 dnů, cena 1,50 USD (asi 36 Kč) a 1,54 USD (necelých 37 Kč) za 100 ks

V jakém jsem žila vesmíru, že tohle neznám? Netuším, ale polepšila jsem se.
U ceny máte napsané dvě částky, je to z toho důvodu, že jsem si objednala na zkoušku dvě velikosti sáčků, menší a levnější mají rozměry 7 x 9 cm, větší o korunu dražší mají rozměry 8 x 10 cm - u obou se jedná o cenu za 100 ks - takže jedna konvice čaje za 37 haléřů? No nekup to ☺
Narazila jsem na ně náhodou v aplikaci Aliexpress, myslím že mi dokonce naskočili jako reklama. Každopádně my doma i v práci bojujeme s různýma sítkama (kovovýma, silikonovýma - i z Ali), protože pijeme v kanceláři (s paní ředitelkou) i doma s přítelem dokola sypané čaje, sáčkové kupované moc nemusím - ale to teď dostává jiný rozměr. Větší jsou jak dělané na naší konvici a prostě nasypete čas, zavážete a louhujete, dávám do nich i zázvor, abych nemusela vybírat kousky z konvice. Je to strašně praktické, úplně úžasné, na dně skleničky nejsou žádné kousky čaje, do krku se vám nezapichuje tyčinka ze stonku čaje a prstem v hrnku nelovíte zázvor.
Já jsem z nich nadšená, cena je prakticky žádná, funguje to jak má, usnadňuje nám to denně život a o tom přece vychytávky jsou. I když to možná některým z vás bude připadat jako hloupost, nač se zlobit nad drobnostmi, které vás rozčilují, když existuje řešení. Zde tedy všemi deseti doporučuji, protože to má široké využití - na koření do omáčky či polévky (prostě vytáhnete pytlík a nelovíte pepř), na čaj, na zázvor či citron do čaje (krájený či strouhaný) a věřím že spousta z vás najde mnoho dalších využití. Objednala jsem další 2 balení na zkoušku jié rozměry a těším se až přijdou. Je opravdu radost, dělat si teď dobrý sypaný čaj. (Kupuji většinou v Oxalis - tam mají rozmanité druhy, voňavé a moc dobré.)


Myslím, že lépe to ani zakončit nešlo. Doufám, že i vy díky mě někdy najdete něco, co se vám hodí a pak jste třeba rádi, že to máte. Já to tak mám také a sbírám inspiraci jak jen brouzdáním po Ali nebo i na YT na různých kanálech zaměřených na nákup z asijských eshopů (Wish fakt nemám ráda). Čekám opět na další balíčky, takže je možné, že pro vás brzy ozkouším další věci ☺

Žádné komentáře:

Okomentovat