"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

středa 28. listopadu 2018

Čtenářský diář 2019

Dnes se podíváme na Čtenářský diář, který už mám sice nějakou chvíli doma, ale ještě jsem se k němu nedostala. Až doteď. Jde stejně jako vloni o diář vydaný knihovnou Jiřího Mahena v Brně a od přibližně června na něj byl objednávkový formulář. Ti, co nemohli či nestihli objednat přes formulář, bylo možné ho získat v soutěži a nebo osobně zakoupit v knihovně. Také na jejich FB stránkách byly v nabídce. Jak je to nyní, to nevím, ale chci Vám ho ukázat, abyste si kdyžtak mohli tento krásný diář objednat na příští rok. A takhle vypadá ten na rok 2019:


Musím říct, že design z minulého roku se mi líbil více, tento má ilustrace jen na přední straně, hřbet a zadní strana jsou jen zelené. Je navíc také o trochu tenčí.

Co mě ale nadchlo je to, že má záložku, jako obsáhlejší kniha nebo denní diáře, takže velké plus oproti roku 2018.

Další věc, která mě naprosto nadchla je výpis přečtených knih, v diáři na letošní rok bylo jen 26 míst na přečtené knihy a to jsem zaplnila k 27.4.2018, zbytek jsem měla nakopírovaný a vlepený, protože nyní jsem na čísle 59. To se změnilo podstatně, protože oproti velkým oknům s 6 knihami na listu tu máme prostou "tabulku", kam si můžeme přehledně zapsat 28 knih na list, tedy celkem 84 knih za rok. Sice nevím, jestli mi to bude úplně stačit, příští rok bych ráda pokořila 100, ale kdyžtak dolepím, v tom mám už praxi ☺


S novým diářem jsem moc spokojená, kromě zmíněných věcí zapracovali i na grafickém zpracování, barevném odlišení víkendů a svátků a celkově se mi vnitřek líbí mnohem více. Grafika na obalu je horší, takže kdyby to šlo, splácla bych oba diáře do jednoho - obal z letošního roku a vnitřek na rok 2019 - bylo by to dokonalé.

Ještě zmíním cenu, pouze za samotný diář zaplatíte 160 Kč, což je super cena. Tato cena by měla být platná i osobně v knihovně Jiřího Mahena v Brně. Při objednání a zaslání poštou zaplatíte navíc 20 Kč balné a 27 Kč poštovné, celkem tedy 207 Kč. A to je pořád skvělá cena, protože za pořádný diář, který však nemusí být dle vašich představ zaplatíte i mnohem víc.

Samozřejmě určitě stojí za zmínku to, že vše je připraveno ve spolupráci s webem Databáze knih, která vymýšlí Čtenářskou výzvu na celý rok, která je součástí diáře. Odkazy máte v Menu v oblíbených, článek o Čtenářské výzvě na rok 2019 vyjde brzy.


Máte ho doma také, nebo používáte jiný typ diáře?

2 komentáře:

  1. [1]: Pak pokud ho budeš chtít, máš to jednoduché. Stačí zajít do knihovny My z Prahy to máme složitější

    OdpovědětVymazat