"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pátek 1. června 2018

Moje nákupy na Aliexpress IV.

Konečně mi dorazila i druhá polovina objednávek, tak se o to s vámi mohu podělit. Snažila jsem se vše hned vyzkoušet, abych to mohla popsat a kdyžtak zkritizovat ihned a ne doddatečně. Snad i vám něco z toho usnadní práci s hledáním a celkově život. Každopádně pokud by vás předmět zajímal více, stačí kliknout na název předmětu - otevře se vám odkaz s konkrétním předmětem, co jsem zakoupila.




PLASTOVÁ LÁHEV NA VODU - objednáno 9.4.2018, přišlo 28.5.2018, cena 2,03 USD

První, co mě zajímalo u láhve na vodu zajímalo, byla certifikace pro EU - CIQ a tu tato láhev má. Obsah je 750 ml a je přizpůsobená pro cyklisty k jednoduchému napití a zároveň je lehká a nerozbitná. Když přišla, byla jsem překvapení, protože přišla s jiným potiskem, než jsem vybírala, ale níže v popisu jsem prostě přehlédla, že potisk posílají náhodně. Moje chyba. Ihned jsem jí vymyla a vyzkoušela, nikde neprotéká, skvěle se drží, lehce se z ní pije a vůbec nezapáchá po plastu. Jsem opravdu moc nadšená a spokojená. Bohužel jelikož já už jednu podobnou láhev do města mám, tuto mi zabavil přítel a tak to asi i zůstane. Jinak já rozhodně doporučuji.




MINI STRUHADLO - 2x, objednáno 9.4.2018, přišlo 25.5.2018, cena 1,49 USD za kus

Takováhle struhadla mám v kuchyni už několik let, vždycky ho ale ztratím, nebo někde zapomenu, popřípadě si ho zničím. Proto když jsem na ně narazila na Aliexpressu, vzala jsem rovnou dvě. Nejlepší je na strouhání třeba česneku nebo zázvoru na čaj. Je většinou dost ostré, skladné a praktické. Bohužel jedno ze dvou, co mi přišlo, bylo sploštělé a po cestě ho asi dorazili. Snažila jsem se ho spravit a znovu nasadil plast nahoře pevně, ale nejde to. Druhé je ale naprosto v pořádku, už jsem ho použila a jsem naprosto spokojená. Určitě je o trochu pevnější a ostřejší, než ty, co se dají koupit u nás v hrabárná a levných kramárnách. Pro mě nezbytná pomůcka do kuchyně a určitě doporučuju.




LOUPAČ ČESNEKU - objednáno 9.4.2018, přišlo 25.5.2018, cena 0,56 USD

O této vychytávce jsem slyšela už před delší dobou a viděla to i třeba na Facebooku. Byla jsem na to zvědavá a cena něco kolem 14 Kč mě nalákala to vyzkoušet. Když jsem předmět vybalila, byla jsem překvapená, silikon je hodně silný, opravdu hodně silný a zevnitř má drážky, které právě stroužky česneku oloupou. Musela jsem to hned zkusit a byla nadšená, neskutečně moc, protože to funguje a úplně božsky. Já dřív loupala česnek ve sklenici s víčkem, zavřela a třepala s tím do úmoru a občas to šlo. Tohle je ale bez námahy a bleskově, jen asi třikrát sem a tam a bylo to hotovo. Další výhodou je, že je to skutečně malý předmět, který nezabere prakticky žádné místo, ale také se do něj vejdou asi jen 3 stroužky. Za mě zázrak a kdo to doma ještě nemá a používá česnek jako my, měl by to určitě napravit :-D



BAVLNĚNÉ RUKAVICE - 2 páry, objednáno 9.4.2018, přišlo 30.5.2018, cena 0,90 USD za pár

Rukavice na noc jsem hodně nosila v době, kdy jsem měla problém s alergickou reakcí po úpravě nehrů v LED lampě (kdo sem chodí od ledna, nejspíš o tom četl) a v té době bylo nutné, abych si ruce promastila mastí od dermatologa, poté Neutrogenou a navrch vazelínou, aby mi přes noc oteklé ruce nepopraskaly. A abych to neotřela do polštářů a deky, nosila jsem bavlněné rukavice. Měla jsem jenom jeden pár a ten jsem tím prakticky zničila, protože po té vší mastnotě, neustálého praní a sušení jsou zašlé, nevzhledné a co je nejhorší - jsou vytahané a padají mi. Proto mě napadlo, zda bych je nezkusila z Ali. Na zkoušku jsem vzala dva páry těchto bavlněných rukavic a úžasné je, že jsou přesně na mojí ruku. Jsou malé, takže mi hezky obepnout ruku, nepadají, ale ani neškrtí v zápěstí. Jediné mínus je to, že jsou prakticky průhledné a mají zevnitř opravdu velké švy a zbytkovou látku a nitě, takže při práci s nimi bych asi trpěla. Myslím, že by to dost tlačilo, ale na spaní jsou fajn. Proto u tohohle předmětu doporučuji raději vyzkoušet vzít na zkoušku jeden pár a třeba od více výrobců, pořádně si přečíst recenze, kouknout na reálné fotografie předmětů a pak si vybrat ty nejlepší. Asi jsem výběr malinko uspěchala.


SILIKONOVÝ ZDOBÍCÍ SÁČEK S PĚTI NÁSTA
VCI
- objednáno 9.4.2018, přišlo 29.5.2018, cena 1,31 USD

Poslední věcí, na kterou jsem se úplně nejvíc těšila, je silikonový zdobící sáček na zdobení dortů, apod. Když jsem otevřela balíček, byla jsem hodně překvapení, protože byl složen na malinký čtvereček a vůbec se nechtěl vrátit do původního stavu, musela jsem ho zatížit knihami a počkat pár dnů. Pak už šel sestavit, chvíli mi trvalo, než jssem přišla jak na to, ale povedlo se. Hned jsem ho zkoušela na zdobení cupcakes a opravdu funguje. Na některé krémy je to horší, protože sáček je docela silný a jak ho mačkáte, leze to ven (nedá se nahoře úplně zmáčkout k uzavření), ale jak s tím počítáte, dá se to hlídat. Vyzkoušela jsem tedy zatím jen jeden nástavec a funguje skvěle. Vše se dobře vymývá, jak kovové zdobící nástavce, tak i samotný sáček, horší je to pak s uzávěrem, který nástavce drží, ty jsem musela odmáčet. Sáček samotný nezapáchal nijak "plastově", což se mi líbilo. Asi to budu muset ještě párkrát vyzkoušet, abych tomu přišla plně na kloub, takže sáček nemůžu úplně doporučit, ale tomu, kdo s tím už zkušenosti má a umí s tím pracovat - je to super alternativa oproti jednorázovým sáčkům na zdobení.


S většinou věcí jsem spokojená, některé musím zkoušet dál, ale z ničeho vyloženě zklamaná nejsem, kdyby vás ohledně čekoholiv zajímalo něco dalšího, pište, ráda odpovím :-)

6 komentářů:

  1. no tak ty malá struhadla jsou boží a ten loupač česneku, to si musím pořídit

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Obojí určitě doporučuju, jsou to pro mě už kuchyňské nezbytnosti A když pak brouzdáš všemi těmi vychytávkami kolem, vždycky se hodí i něco dalšího Je to prostě návykové.

    OdpovědětVymazat
  3. O tom loupači na česnek jsem už slyšela, dokonce jsem ho na ali viděla, myslím, ale říkala jsem si, že je to určitě bejkárna a nefunguje to, tak je hezké vědět, že to tak není.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Skutečně to funguje, pohyb je stejný jako při válení těsta ušetří to spoustu času a práce.

    OdpovědětVymazat
  5. obcas taky nechapu jaky super věci a vychytávky se dají na Ali pořídit, a za tak směšné částky, ze je mi az smutno kdyz si vemu jak to činani a jini lide vyrábí v silenych podminkach nekde a maji za to skoro nula nic.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Děkuju, já na Ali ujíždím už pár let a je fakt, že hooodně věcí objednávám opakovaně, protože se mi prostě osvědčily. Sáček nemůžu doporučit úplně na 100%, ale za tu cenu to k vyzkoušení je myslím si bez problému. Kdyžtak budu ráda za zpětnou vazbu, jak se sáček osvědčil někomu jinému zase

    OdpovědětVymazat