"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

sobota 16. června 2018

Další várka mé oblíbené hudby

Přicházím s další várkou hudby, kterou jsem si postupně oblíbila při poslechu v práci. Jde hlavně o hudební skupiny Delain a Amaranthe, ale zaujal mě i jeden song od Xandria a Eluivete. Některé jsou chytlavé od prvního poslechu, jiné až na několikátý poslech. Na tyto songy jsem přišla přes Nightwish a Within Temptation, kdy jsem si vždy pustila nějaký jejich song a dala + 50 dalších skladeb a tam se začaly objevovat tyto kapely a songy. A mě některé zaujaly, že jsem si pouštěla zase další songy dle těchto a je to vlastně nekonečná řada písniček, na které můžete narazit.

Přeju vám krásný den při poslechu těchto, či jiných vašich oblíbených songů :-)

Delain - Stardust

přes tuto písničku jsem se dostala ke kapele Delain, moc mě zaujala a myslím, že zpěvačka Johanna Charlotte Wessels je opravdu nadaná a má úžasný hlas


Delain - We are the others


Delain ft. Marco Hietala - Sing to me

tento duel je naprosto okouzlující, krásně k sobě pasující hlas zpěvačky Delain spolu s členem kapely Nightwisch


Delain - Get the devil out of me


Amaranthe - Maximize


Amaranthe - The Nexus


Amaranthe - Burn with me

přes tento song jsem se dostala ke kapele Amaranthe, protože mě na první poslech okoulil nejen text ale i melodie


Amaranthe - Digital world


Xandria - Nightfall

krásné spojení tvrdší hudby s operním vysokým hlasem, to je moje gusto (stejně jako bývala Tarja v Nightwish)


Eluiveitie - Call of the mountains

kouzelné spojení tradičních nástrojů, jako jsou dudy s moderní muzikou a krásným ženským hlasem

4 komentáře:

  1. překvapivé ale to je typ muziky který já moc nemusím:) nikdy mě to nějak nechytne:)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já vím, že to každý nemusí, to je jasné. Mě táta vychoval na rocku a metalu - Ozzy Osbourne, ACDC, Accept, ale i vážná hudba, pak i Nightwish a tak mám vkus na hudbu trochu zkomolený. Mám radši tvrdíš hudbu s příjemnou melodií, klidně i nějaký pop, a nesnáším moderní styly hudby - rap, techno, hip hop, elektonickou hudbu apod.   

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: taky jsem vyrostla na Ozzym a ACDC díky otci:) ale my s manželem posloucháme spíš punk Sex Pistols nebo Billy Tallent, já ještě hodně Pearl Jam a tak no....ale manželovi se Nightwish líbi

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak to má manžel dobrý vkus Já jsem právě byla už přeposlouchaná Nightwish a YT poradilo, co by se mi mohlo líbit a fakt že jo

    OdpovědětVymazat