"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

čtvrtek 1. srpna 2019

Havlíkova apotéka - přírodní zázrak proti akné

Musím se vám s něčím svěřit a zároveň upozornit na produkt, se kterým jsem neskutečně spokojená. Není to nic sponzorovaného, žádná reklama, jen moje zkušenost s produkty, které mi pomohly. V první řadě je však potřeba říct, s čím jsem potřebovala pomoct.

Už skoro rok se potýkám s hormonálními problémy - štítná žláza i gynekologické potíže. Na obojí beru léky, které obsahují hormony. A jak to tak obvykle u žen bývá, hormonální nerovnováha se nelichotivě projevuje na pleti. I přes svůj vyšší věk (28) jsem začala trpět příšerným akné hlavně na bradě a spodní části tváří. A to v míře převyšující mou pubertu.

Byla jsem z toho hrozně nešťastná, nemohla používat make up ani korektory, protože se mi to díky tomu roznášelo dál a dál. Hluboká podebraná místa i obří bílé bulky jsem denně vídala po ránu v zrcadle. A ani se mi pak už nechtělo na to koukat. Vyzkoušela jsem na to všechny babské rady i dostupné prostředky - koloidní stříbro, salicylový líh, konopné produkty, oplachy vodičkami na míru z lékárny, masky proti akné a na mastnou pleť, kvasnice, jogurt a mnoho dalšího. Prostě za víc jak půl roku snad vše, co kdo doporučil nebo co jsem si našla.

Pro ukázku pár detailních záběrů: (to jeden z lepších stavů, ten nejhorší jsem nefotila, psychicky to bylo fakt hrozné)



Až mi kolegyně v práci doporučila Havlíkovu přírodní apotéku. Že je to přírodní kosmetika, která vyrábí řady pro mladší pleť, problematickou, starší i nějak poznamenanou. Našla jsem si na jejich eshopu řadu Krásná slečna určenou přímo na problematickou a aknózní pleť. Říkala jsem si, že už nemám co ztratit a objednala si přímo základní balíček Krásná slečna - čistící elixír, sérum na akné, masku na pleť, denní a noční krém. To vše zabalené do nádherné krabičky. Cena je vyšší - přes 1400 Kč, ale riskla jsem to. Díkybohu za to.

(už bez krabičky, po nějaké době používání)

Ihned o doručení jsem začala produkty používat - po odlíčení elixír, ten smýt po pár minutách ve sprše. Přímo na pupínky a boláky nanést sérum na akné, ráno a večer namazat krémem a jednou nebo dvakrát týdně nanést masku.

Nečekala jsem nic moc, ale už po týdnu byl vidět rozdíl. Boláky se zahojily a nejlepší bylo, že nové moc nepřibývaly. Občas sem tam malý pupínek, ale oproti tomu, co bylo? Docela rozdíl a viditelný - spousta lidí si toho všimla.

Proto jsem se po nějaké době rozhodla přiobjednat ještě enzymatický peeling Porcelánová panenka (nehrozí mechanické poškození pleti částečkami) a odličovací vodu Pramen krásy. Ta sice make up ani řasenku neodlíčí, ale používám jí k dočištění pleti před či po nanesení elixíru. Peeling pak používám dnes již místo masky 1x týdně. Plus můžete vidět, že jedno balení krému jsem již vypotřebovala a koupila další.


Mimo pleť jsem si pořídila ještě krém Krásné ruce a Havlíkův přírodní zázrak. Krém na ruce nádherně voní po meduňce a při použití před spaním napomáhá i usnutí. Vůně je nádherná. Zázrak je úžasný na hojení ran, na vyrážky a příteli zabral i na drobný lokální ekzém.


I když cenově to nejsou úplně zanedbatelné částky, vydrží to poměrně dlouho. Všeho mám pořád první balení, jen krémy druhé. A jak vypadá moje pleť po asi 2-3 měsících pravidelného používání? Držte se:



Snad vidíte dobře, veškeré boláky a pupínky jsou prakticky pryč. A já můžu zase klidně spát a v klidu se podívat do zrcadla. Upozorňuji ještě jednou, že tohle je opravdu pouze moje zkušenost a já se po delší době zkoušení rozhodla se o to s vámi podělit. Třeba se někdo trápí podobnými problémy a už neví kudy dál, jako já před nějakou dobou.

Navíc pro ty z větších měst - můžete se jít na produkty podívat a odzkoušet v síti prodejen. Jen pro příklad v Praze - OC Chodov, OC Smíchov, Centrum Černý Most, Palladium a další.

Jelikož jsem tam nechala již docela dost peněz a obdržela také mnoho vzorečků, které neupotřebím, nabízím vám je za poštovné. Jsou to ranní masky, vzorky krému Krásná slečna i z jiných řad. Kdo by měl zájem, stačí mi napsat do komentáře nebo v menu do zprávy pro autora a domluvíme se.

Já jsem spokojená a i když cenově je to trochu výš než jsem byla zvyklá, rozhodně hodlám u této značky zůstat i do budoucna. Je pravda, že třeba taková Yves Rocher kosmetika, Manufaktura či podobné přírodní značky jsou tedy dražší. Ale počáteční investice se vám vrátí, pak jen jednou za čas dokoupíte produkty, které dojdou. A vzhledem k tomu, že většina je velké balení, které vydrží i více jak půl roku, rozhodně to není tak nákladné, jak se může na první pohled zdát.


Výpis produktů, které používám: (s odkazy na eshop v různých variantách a baleních)

iv style="text-align:left">Sérum na akné 30 ml

Věřím, že to může někomu pomoct a znovu se vrátit do normálu. Jsou tam produkty i na vrásky, pigmentové skvrny či problémy na těle (vlasy, kůže, nehty a podobně). Nejlepší je určitě zajít do prodejny a poradit se, jsou tam moc milé slečny a paní, které vždy poradí.

Máte někdo s touto značkou stejné či rozdílné zkušenosti? Budu ráda, když se o ně podělíte třeba v komentáři.

1 komentář: