"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

čtvrtek 22. srpna 2019

Moje nákupy na Aliexpress XI.

Jelikož jsem poslední dobou s nákupy z Ali docela maniak, je tu další díl, který přináší další vyzkoušené vychytávky a drobnosti, které jsem vyzkoušela a co mě celkově při brouzdání na netu zaujaly.


VŮNĚ A PARFÉMY - došlo za 41 dnů, cena celkem 4,73 USD (cca 118,25 Kč)

Parfémy a vůně na Ali jsem objevila už před nějakou dobou a dlouho váhala, zda vyzkoušet. Mám ráda sladké ovocné vůně, jenže jsem docela vybíravá, takže je u mě nutné většinu vůní očichat. Ale pak jsem si řekla, že je škoda to nevyzkoušet. Vybrala jsem si jednoho prodejce, který měl více druhů na prodej a vybírala. Zde najdete to, co jsem zvolila.

3 ML MINIATURY - cena 0,68 USD - cca 17 Kč za kus. Hodně malé balení, ale s rozprašovačem / střičkou, takže praktické do kabelky. Vůně jsem vybírala podle jednotlivých obrázků, kde je zobrazeno, jaké vůně parfém obsahuje (ovoce, květiny, dokonce je rozlišena i hlava, základ a srdce). Moje volba - Angel, Black skirt a Coco. Bohužel ani jedna mi nevoní, jsou to spíš jako vůně na záchod - těžké a nepříjemně pronikavé. Ani příteli se žádná nelíbí. Sáhla jsem vedle, buď výběrem a nebo je to všechno stejné. Určitě nedoporučuji kupovat, protože dle mého názoru vše až zapáchá i za tu cenu.


PARFÉM S FEROMONY - cena 0,83 USD - cca 20,75 Kč. Nebyla bych to já, abych nevyzkoušela kdejakou věc, na kterou narazím. A stejný prodejce miniatur, jako u předchozích parfémů, nabízel i feromonové voňavky. Jsou jen dva druhy - pánská a dámská, nejsou ani nijak moc popsány, takže nevíte, co od nich čekat. Balení má o 1 ml více než přechozí miniatury - takže 4 ml a má také střičku. Vhodný do kabelky určitě je také, ale zápach, který obsahuje je neskutečný. To je nebezpečné dát i na záchod. Mám tedy jen dámskou verzi, pánskou jsem nebrala, ale to bych příště raději těch 20 Kč věnovala pánovi s Novým prostorem na metru a nebo ji rovnou hodila z okna. Opravdu to zapáchá velmi silně a nedoporučuji si s tím zahrávat. Jestli tohle bude někoho přitahovat, tak jedině hovnivály a jiný hmyz asi.


12 ML PARFÉM - cena 1,89 USD - cca 47,25 Kč. Poslední vůně, kterou jsem u tohoto prodejce vybrala je větší obsah, v hezkém balení, opět se střičkou. Zde byl problém trochu identifikovat, po čem jednotlivé parféy voní, protože jsou na fotografii jenom květy nebo ovoce. Ale pochybuji, že některý z nich voní jenom jako pomeranč. Já si zvolila tu s názvem La Religieuse a na obrázku je mandarinka a růže. Nikdy by mě nenapadlo, že by mi kombinace tohoto mohla být tak nepříjemná. Přítel říká, že je to ta nejlepší vůně ze všech v balíčku, ale mě i tak nijak moc nezaujala. Je těžká a spíš usedlá, u takovéhle kombinace bych čekala něco sladkého a svěžího. Bohužel. Z celého balíku za 120 Kč mě neoslovila ani jediná vůně a když to tak vezmu, většina z nich se nedá použít ani na WC.

Nedoporučuji ani jeden z uvedených parfémů, neušetříte - naopak budete pak přemýšlet, co a kam s tím. Já to vzala do práce a budu doufat, že se to nějak zužitkuje.



VESELÉ ZÁLOŽKY PRO DĚTI 30 ks - došlo za 28 dnů, cena 1,35 USD (cca 33,75 Kč = něco přes korunu za kus)

Velmi se mi hodily na konci školního roku. Pořád jsem přemýšlela, jaké drobné odměny mohu pořídit mým dětem, které vyučuji nebo mám na čtenářský kroužek. Je jich kolem 80 dohromady. A když už to má něco společného se čtením, napadla mě záložka. Jenže tolik jich sama vyrobit nestihnu. Chvíli jsem hledala a našla tyhle super veselé, vtipné a ještě k tomu letní - zmrzlinky, lízátka, cukrová vata a třeba i populární nápoje (Coca Cola, Fanta, Sprite, ....). Bude to prima letní záležitost do prázdninové knížky, které pro ně mám také připravené. V každém balení je 30 ks a já koupila 3, takže mi to bez problémů vystačilo pro všechny moje dětičky. Snad jim udělaly radost ☺



ROTAČNÍ ČISTIČ UŠÍ - došlo za 34 dnů, cena 1,63 USD (cca 40,75 Kč)

Daný předmět jsem viděla někde v "teleshoppingu" buď na netu nebo v televizi. A jelikož jsem do té doby používala vatové tyčinky a vím, že to je špatně, rozhodla jsem se risknout tohle. U silikonového nástroje bylo i 16 vrtulek, které se dají měnit. U nás doma jsem jediná, kdo to používá a tak mi nástavce vydrží opravdu dlouho. Nečekala jsem, že by to nějak fungovalo, ale ono to tím fakt jde skvěle ven. Je sice trochu opruz si muset pořád tak stahovat vlasy, jakýkoliv tedy v blízkosti zůstane, namotá se na to a vytrhne - a bolí to za uchem opravdu hodně. Dávám si na to pozor, čistím tak 2x týdně a vždy se něco vydoluje. Jestli je to dobré nebo špatné nevím, ale funguje to a myslím, že je to rozhodně lepší než vatové tyčinky. Mohu to doporučit, pracuje to na jednoduchém principu, takže ještě aby ne ☺ Já doporučuji vyzkoušet, stojí to pár korun a mě osobně to vyhovuje.



ŠÁTEK DO VLASŮ / ČELENKA - došla za 27 dnů, cena 0,42 USD (cca 10,50 Kč)

Po tom, co jsem se nechala ostříhat nakrátko a darovala vlasy Dlouhovlásce pro onkologicky nemocné děti, se potýkám s problémem zachycení vlasů při "údržbě" obličeje a nebo sprchování a omývání obličeje. Rozhodla jsem si vybrat pár šátků a čelenek, které mne zaujmou. A jedním z tohoto sortimentu je i poloprůhledný černý šátek protkaný stříbrnými nitkami. Bohužel i přes uvedení materiálu - bavlna - přišlo něco, co neskutečně škrábe a už na dotyk je umělotina. Nechtěla jsem nic umělého, protože se mi pak neskutečně potí hlava a to škodí vlasům. Bohužel tedy šátek využiju opravdu čistě jen na koupání a jako pokrývka hlavy na léto využitelný nebude. Je to škoda, protože i když je cena hodně nízká, prodejce neuvádí pravdivé informace. Znovu už tedy ne a nedoporučuji.



METALICKÉ STÍNY NA OČI - došlo za 35 dnů, cena 1,19 USD (cca 29,75 Kč)

Mimo metalickýc
h tekutých rtěnek jsem se podívala i na metalické stíny na oči a vybrala si tento produkt ve dvou různých odstínech - zelenou v odstínu 305 Emerald a červeno-oranžový odstín 309 Split podobný olejové skvrně. Těšila jsem se, dle obrázků to vypadalo úžasně, jaké bylo ale moje zklamání, když jsem otevřela zelený třpytkatý stín a hned na to i červeno-oranžový stín se třpytkami. Metalického na nich nebylo už od pohledu vůbec nic. Navíc celé balení vypadá tak, že máte asi 1,5 cm v průměru kolečko se stínama a kolem toho tenký papírový obal (čekala jsem aspoň krabičku). Po vyzkoušení na ruce se ukázalo to, co jsem tušila od začátku - jsou to sice hezké třpytkaté odstíny, ale efekt, který vidíte na úvodních fotkách NIKDE. Druhý den jsem si zkusila odstín Split vzít na sebe, zkoušela jsem nanést štětečkem, ale jenom se vše vydrolilo, zaprasilo a na oku nic. Velké třpytky nedrží, barva také ne a to, co tam zůstane buď opadá a nebo se omrká do jedné linky. Aplikátorem na oční stíny to šlo lépe, ale stejně žádná sláva. Vrcholem bylo, když jsem večer při odličování našla na víčku bulku, hned nad vrchníma řasama. Mám jí tam už týden, léčím vším možným, ale nechce zmizet. Neumím posoudit, zda je to přímo ze stínů a nebo je to náhoda, ale jako zdvižený prst to skutečně zafungovalo. Poletí tedy rovnou do koše, 60 Kč fakt řešit nebudu v porovnání se zdravím. A vám rozhodně nedoporučuji - vyhněte se jim obloukem - požadovaný efekt není žádný a odstíny nejsou nic moc, kvalita hrozná a ještě možná i zdravotně závadné.


A jsme zase u konce. Budu vděčná, když se podělíte o své nákupy a zkušenosti ☺

Žádné komentáře:

Okomentovat