"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pondělí 12. srpna 2019

Moje nákupy na Aliexpress X.

Netrvalo to dlouho a máme tu opět moje nákupy. Rozjíždím to poslední dobou docela slušně. A protože věci hned odzkouším, mám tu pro vás další nápady a vychytávky, kterými se můžete inspirovat. A začínáme tím, čím jsme minule končili. Dnes to bude trochu více o kosmetice.


METALICKÁ TEKUTÁ RTĚNKA (fialová) - došlo za 26 dnů, cena 1,88 USD (cca 47 Kč)

Druhou mou volbou byla metalická rtěnka v odstínu Nude shimmer. Upřímně nude ani shimmer není, vypadala na fotce docela hezky a jemně. V reálu je hodně fialová, takový jasnější odstín a občas se malinko třpytí. Metalická oproti té první fakt není. Ale i tak je moc příjemná a líbí se mi. Stala se mojí favoritkou v denní úpravě a musím říct, že je to neskutečný držák. Ráno ji nanesu, zaschne prakticky okamžitě a pak se můžete olizovat jak chcete, pít či jíst, jediné místo, kde odpoledne bude setřená je uprostřed. A víte, co je super, že i tak vypadá dobře - jako ombré. Ale před odchodem z práce stačí malinko přetřít a doma jí budete muset sundat odličovačem (z vrácek jde ztuha). Tím, že rychle zasychá tak neleze do vrásek a ani nezatéká. Skvělá volba a hned jsem objednala další odstín.



CESTOVNÍ ATOMIZÉR NA PARFÉM 5 ML (zelený) - došlo za 31 dnů, cena 1,10 USD (cca 27,50 Kč)

Již delší dobu jsem uvažovala nad tím, jak netahat při cestě na víkend celý obří flakón parfému. A natrefila jsem na tuhle vychytávku. Dříve jsem měla rozprašovače, jak jsem přestříkávala vůně. Jenže to teklo všude kolem, přelít to nešlo přes střičku a tak jsem to vzdala. Tenhle atomizér má však zespodu čudlík, který se nasadí na bílou tyčku (po sundání kovové střičky) a napumpuje se parfém přímo do atomizéru. Trochu mi to připomíná plnění zapalovače plynem. Každopádně je to snadné, nikde nic neteče a máte malé množství do kabelky vždy po ruce. Nevím úplně jak je to se střídáním parfémů, protože dlouhodobě používám jeden, ale asi bude lepší pořídit si na každou vůni jiný atomizér. Však ta cena samotná je úplně úžasná a máte výběr z asi 10 barevných provedení. Jsem opravdu moc spokojená.



SEMENA LEKNÍNŮ (černá, modrá, fialová) - došlo za 38 dnů, cena 0,40 USD / za 5 semen jedné barvy (cca 10 Kč)

Objednala jsem si rovnou 3 balíčky se 3 různými odstíny leknínů, protože dle obrázků jsem byla nadšená. Stálo to pár korun a mělo to být extra snadné - porušit tvrdou slupku a dát do vody. Samo naklíčí a vyroste - stačí vodu měnit. Bohužel nevím, jestli jsem nějaký jelito a neumím to, nebo je nějaká chyba v Matrixu. V hodnocení prodejce a tohoto předmětu jsou fotografie, jak to krásně lidem vzešlo a není jich málo. Já jsem si na netu našla, jak s tím pracovat, že se nejprve musí porušit tvrdá slupka (kladivem, aby praskla, nebo odřízkout - já volila kladivo) a pak ponořit do vody, kde do měsíce vzejde krásný leknin. Mě po třech týdnech voda i se semeny zhnila i přesto, že jsem vodu měnila denně. Prostě jsem odpoledne přišla domů z práce, voda bílá a zelený zárodek uvnitř semínka zhnědl. Ještěže jsem zkusila od každé barvy jen jedno semínko. Mám ještě další 4 pokusy, ale zatím se mi do toho nechce pouštět. Proto nedoporučuji a asi spíš zkuste pořídit něco takového u nás, i za mnohem vyšší cenu. Nebudou to aspoň vyhozené peníze.



MATNÁ TEKUTÁ RTĚNKA (béžová) - došla za 28 dnů, cena 1,48 USD (cca 37 Kč)

Jakmile jsem opustila metalické tekuté rtěnky, padl mi zrak i na matné. A protože vyzkoušet se má všechno, vybrala jsem si jednu v odstínu B 02, která měla být jemná běžovo oranžová. Přišla mi však matná rtěnka v sytě oranžové barvě, opravdu vzoru nepodobná. Vzala jsem si jí jednou (a ne do práce) a už to asi znovu neudělám. Docela dost stahuje a vysušuje, jelikož je zasychací, nemůžete pod ní dát nijak moc balzámu na rty, protože se vám to vše pak rozmatlá. Nehrudkuje a perfektně drží, máte však pocit, že by vám někdo natřel rty lepidlem, co zaschlo a má za úkol vám rty udělat o číslo menší. Měla jsem jí na sobě jen okolo 2 hodin a výdrž měla dobrou, šla i docela špatně dolů odličovačem. Tuto rtěnku určitě nedoporučuji, nebude vám sedět odstín a je velmi nepohodlné ji nosit.


PERLOVÉ STÍNY V TUŽCE - došla za 26 dnů, cena 0,44 USD (cca 11 Kč)

Dle popisu se mělo jednat o poloprůhledné perlové stíny ve vysouvací tužce. Už při rozbalení mě zarazilo to, že je tam stínů jen tolik, co vidíte, nic víc vysunout nešlo. Při zkoušce na ruce mě zarazila druhá věc a to, že je tužka sytě bílá a perlového nádechu opravdu vzácně. Chtěla jsem si tím přejet víčka, aby byla lehce třpytivá, když už nenosím normální stíny - smůla. Párkrát jsem tužku použila a musím říct, že je to katastrofa. Ano mám sice mastnou pleť, ale dřív jsem běžně používala drogerkové jumbo tužky se stíny a bez problému. U těchlo perleťových (spíš bílých) stínů jsem po půl hodině měla vše namrkané v jedné lince, která vypadala, jakože se mi tam zasekla nějaká antibiotická mastička na oči. Musela jsem je použít jen v tenké lince nad horními řasami a doufat, že se mi nikam nic neobtiskne. Použila jsem je pak ještě asi 3x a od té doby ne. Končím s nimi a musím říct, že mě to za těch 11 Kč ani nemrzí - i když ani za to nestojí. Jsem fakt zklamaná a dám je asi dětem ve škole na tvoření, stejně jich tam moc není.



PANDÍ MASKA NA SPANÍ - došlo za 32 dnů, cena 0,66 USD (cca 16,50 Kč)

Myslím, že už jsem jí sem dávala, ale klidně jí sem dám znovu ☺ Je totiž skvělá. Mám už třetí v pořadí a musím říct, že nic pohodlnějšího jsem na očích asi neměla. Vím, že to není úplně zdravé a je pravda, že se mi od té doby například stočily všechny vrchní řasy dolů, takže je nutné je natáčet nahoru. Je to tím, jak jsou celou noc připláclé. Jelikož ale žijeme víceméně v jedné místnosti, kde i sledujeme TV, ne vždy se s přítelem shodneme, kdy jít spát
a kdy ještě sledovat to či ono. A právě proto jsem si pořídila svou první pandičku na spaní. Za ty asi 2 roky, co jí mám, se mi osvědčila i v mnoha jiných případech - dovolená, spaní mimo domov v pokoji bez žaluzií, přítelovo noční klikání na telefonu i třeba při migréně. Kdybych přemýšlela déle, možná bych objevila i další příležitosti. Cena do 20 Kč mě těší a když pandu několikrát vyperu a je už taková "jetá" - vyhazuju a objednávám další. Vždy mám aspoň jednu v zásobě a navíc jako jsou heboučké. Opravdu je zbožňuju.

Omlouvám se, ale pandí maska na fotce je již mnohokrát použitá a asi 3x vypraná. Proto dle toho vypadá. Zapomněla jsem ji vyfotit při vybalení.



Tím bych zakončila další díl mých nákupů z Číny. Určitě brzy můžete očekávat další díl. Doporučujte mi prosím vaše oblíbence z Ali a pište zkušenosti ☺

2 komentáře:

  1. Já jsem si objednala zboží z Číny jen jednou, myslela jsem, že objednávám rtěnku, byl to lesk. Byl tak hustý, že ani nešel nanést na pusu... Řasenku jsem zbaběle ani nezkusila. Oboje jsem vyhodila. Tím jsem s nákupy z Číny skončila, ono stačí, to co nám sem cpou. Nebudu je podporovat víc. Nejsem žádná ekologická aktivistka, ale Aliexpress a podobné prostě beze mě...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Chápu, a respektuji tvůj postoj. Já jsem za Ali ráda, protože jsem tam sehnala mnoho věcí, které denně používám a tady bych za ně dala několikanásobně více, odtamtud je to však jiná kvalita. Peněženku třeba mám už čtyři roky, je z ekokůže, stála asi 130 Kč a jediné co upadlo, je zlatý ornament značky. Není nikde oloupaná, odřená, vevnitř je jako nová. A to se mi nepoštěstilo ani u peněženky za několik set korun z krámu odsud (a i ty jsou stejně Made in China). Proto si raději produkt vyberu levněji a sama s ohledem na recenze a kvalitu, než abych si to koupila tady v krámě, nevěděla co to je a pak byla zase zklamaná, když se mi to po dvou měsících polorozpadne

    OdpovědětVymazat