"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

středa 17. července 2019

Nová kniha Neala Shustermana + já

V pondělí jsem dočetla Bez šance od Neala Shustermana a stále jsem si nebyla jistá, zda vydají další díly dystopie. A tak jsem se ihned jala informovat u Knižního klubu, který první díl vydal. K tomu nabádám i vás - další, kteří by si další díl chtěli přečíst v češtině. Možná, když nás bude dost, začnou nad překladem uvažovat. Zatím tomu tak není, jak se mi dostalo v odpovědi:

Vážená paní ****,

vydání dalších dílů série Unwind Dystology zatím neplánujeme.

Od autora máme v přípravě nový titul Dry, který by měl vyjít na podzim 2019.


S přáním příjemného dne

M**** C****
Zákaznický servis

Nádražní 896/30, 150 00 Praha 5
info@knizniklub.cz | www.knizniklub.cz

296 536 662 (po-pá 8:00-20:00)


Jak můžete vidět z odpovědi pracovnice zákaznického servisu - zatím neplánují vydání dalších dílů. A my můžeme tu situaci změnit, stačí se zajímat a trošku přitlačit. Když nás bude dost, můžeme společně něco změnit. Email, který můžete k dotazu či apelu použít je info@knizniklub.cz nebo na stránkách www.knizniklub.cz v sekci Kontakt je kontaktní formulář. Ten jsem použila i já, protože je propojený s vaším uživatelským účtem a není tudíž třeba kromě dotazu nic o vás vyplňovat.

Prostě se z Neala Shustermana stal jeden z mých nejoblíbenějších autorů a prostě bych ráda měla jeho série kompletní. To se mi prozatím podaří jen v originále - v angličtině. Ale k tomu jsem se vyjadřovala více v recenzi, která vyjde snad brzy.

Další informací je pro mě novinka a to vydání dalšího jeho díla s názvem Dry = neboli česky Sucho. Měla by to být standing alone kniha - tedy žádná série, prostě jen samostatná kniha bez pokračování. Za to jsem svým způsobem ráda, protože kdyby se někdo rozhodl, že zase další díly nejsou rentabilní, už bych byla asi docela vzteklá. A fakt asi musela se svou angličtinou něco udělat. Kniha Sucho by měla vyjít 2.9.2019, už se nemůžu dočkat, podle mě to bude pecka.

Jen jsem vám takovou drobnou vsuvkou chtěla říct, co se chystá a že se vydání nemůžu dočkat. Kniha vyjde u nakladatelství Yoli a já doufám, že neudělají stejně jako u Smrtky měkkou vazbu, protože si knihy zaslouží pevnou. Vracíte se k nim často a po několikanásobném čtení je paperback přeci jen náchylnější ke zničení.

Přikládám ještě českou anotaci z webu DK:

VŠICHNI SI BUDOU PAMATOVAT, KDE BYLI, KDYŽ VYSCHLY VODOVODY. Sucho - nebo Bezvodí, jak tomu všichni říkají - už trvá nějakou dobu. Život se proměnil v nekonečný seznam zákazů: nezalévejte zahrady, nebuďte dlouho ve sprše, nepodléhejte panice. Jenže teď už žádná voda nezbývá.

Alyssina poklidná ulice na předměstí se najednou propadne do válečné zóny plné zoufalství a násilí. Když se její rodiče nevrátí domů, musí dát dohromady skupinu osob, které by se za normálních okolností asi nepotkaly, a zahájit pátrání po vodě. Každý z nich bude muset učinit neskutečná rozhodnutí, aby přežil.

Dry
po kliknutí se dostanete na goodreads.com a informace o originálu knihy


Když budu ještě reagovat na můj "fňukací" článek o tom, jak nic nestíhám a začínám být vyčerpaná. Snažím se skloubit všechny věci dohromady, ale prostě na to asi nemám buňky či nevím. Proto pokračuji ve "fňukání" i teď. ☺
V pondělí jsem měla krizový den, kdy jsem po cestě z práce dostala takovou svalovou třesavku, že jsem měla problém se z metra dostat autobusem domů (normálně mi to trvá kolem 10 minut). Ploužila jsem se půl hodiny, všechno mi pořád padalo z rukou a doma jsem si musela ještě uvařit jídlo. Já vím, že mi tělo dává najevo únavu, jenže řešení jsem doteď nijak neviděla.
Ale po dlouhé době mám před sebou úplně volný víkend. Dva dny jen pro mě, přítel mi zítra bohužel odjíždí sám k jeho mamce pomoct jí na zahradě a s chlapskými pracemi. Přikázal mi být doma a odpočívat, že s ním jezdit nemám. Postaral se mi o přísun knih, dnes mi ještě nakoupí jídlo a já tedy jen odpracuji čtvrtek a pátek a pak až do nedělní noci (vrací se kolem 23:00) mám vše jen pro sebe. Jsem mu za to fakt moc vděčná a doufám, že mi to pomůže.

To je asi vše, co jsem měla v plánu vám říct a jelikož volný víkend nemůžu jen proflákat, chystám pro vás dva recepty, konečně chci nafotit další nákupy na Aliexpress, protože sepsané už to nějakou dobu mám. Ale dokopat se k fotografování? To ne.

Přeji vám nádherný prostředek týdne i jeho zbytek, užívejte léta a mějte se rádi,
Vaše TLC

Žádné komentáře:

Okomentovat