"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

úterý 23. července 2019

Moje nákupy na Aliexpress IX.

Trvalo to dlouho a přináším další část mých nákupů na Ali. Přiznám se, že ujíždím více a více, protože se množství produktů rozrůstá. Nově jsem vyzkoušela i kosmetiku a nějaké další drobné věci, které se mi nechtělo shánět u nás v okolí. Pojďmě se spolu podívat, co jsem objednala tentokrát.


NAŽEHLOVAČKY - první obrovská skupina věcí, kterým jsem propadla. Jen tak jsem si prolistovala, co tam je vůbec v nabídce a skončilo to několikahodinovým vybíráním za nakonec asi 300 Kč. Postupně vám sem dám všechny odkazy, ze kterých jsem nažehlovačky objednávala a i reálné fotografie. Mnoho z nich je fakt povedených a všechny jsou pěkně a poctivě udělané. Nutně si ale musíte dát pozor, aby tam v popisu předmětu bylo "iron" - jinak jsou to jenom nášivky a nemají to lepidlo, které se zažehlí a vzor tak drží!
Jak sami níže uvidíte, ceny za kus jsou opravdu směšné. Tady jsem v galanterii dala 60 Kč za malinkou berušku na díru na kalhotech. Ceny z Číny se pohybuji okolo 10 Kč a to je opravdu obrovský rozdíl. U některých prodejců je sice poštovné v ceně kolem 0,20 USD, ale nepřišlo mi to moc kor když toho od něj objednáte víc, ztratí se to. Navíc free shipping je čím dál vzácnější u dobře hodnocených produktů. Nevím čím to je, ale pozoruji to již nějakou chvíli.

Růže - došlo za 31 dnů, cena 0,20 USD (cca 5 Kč)


Peříčka 4 ks - došlo za 31 dnů, cena 0,14 USD (cca 3,5 Kč)


Očička - došlo za 31 dnů, cena 0,17 USD (cca 4,25 Kč)


Kočička černá kreslená - došlo za 31 dnů, cena 0,19 USD (cca 4,75 Kč)


Srdce - došlo za 31 dnů, cena 0,15 USD (cca 3,75 Kč)


Kočičky jako živé - došlo za 31 dnů, cena maximálně 0,92 USD za kus (cca 23 Kč)


Kniha - došlo za 36 dnů, cena 0,89 USD (cca 22,25 Kč)


Motýlci 10 ks - došlo za 33 dnů, cena 2,99 USD (cca 74,75 Kč = 7,5 Kč za kus)




CHRÁNIČ NOSU A UŠÍ DO BAZÉNU v krabičce - došlo za 32 dnů, cena 1 USD (cca 25 Kč)

Vychytávka, nad kterou jsem uvažovala hodně dlouho, zda ji potřebuji. A když jsem začala plánovat dovolenou na letošní rok a mým hlavním požadavkem byl bazén v hotelu .... řekla jsem si, že to zkusím. Objednala jsem si set samozřejmě v zelené barvě a mám v plánu používat jenom ten "kolíček" na nos. I když se umím potápět a plavat bez ucpaného nosu, stává se mi, že mi voda vhrkne až do dutin. A tomu se vyvaruju tímhle. Chci hodně plavat a tak nebudu muset tahat potapěčské brýle, vystačím si s malou krabičkou. Jsou měkké, dobře udělané a nikde nic netrčí. Navíc plast je pevný a myslím si, že rozlomení jen tak nehrozí. Uvidíme jak dlouho mi to vydrží, ale za tu cenu je i jedna dovolená přijatelná.



NÁRAMEK NA MI BAND 2 - došlo za 27 dnů, cena 1,19 USD (cca 29,75 Kč)

Zde nevím, jestli už jsem tak mimo nebo jsem zblblá, ale tenhle náramek prostě vypadal jako semišový. Jasně, že jsem nepočítala s tím, že mi dorazí chlupatý náramek, ale přišel jednobarevný čistý a ještě rozstřepený náramek. Upřímně jsem byla fakt zklamaná a opět jsem se poučila, že nemám objednávat jiné značky než MiJobs. On jako není ošklivý a stál pár korun, ale když očekáváte něco jiného, zamrzí to. Nedá se nic dělat, unosím ho v létě kvůli tomuhle zapínání, ale znovu už objednávat nebudu. Já tedy tohoto prodejce nedoporučuji, myslím že uvádí zavádějící a klamavé fotografie a také jsem to zohlednila v hodnocení.


HODINKOVÝ NÁRAMEK SILIKONOVÝ NA MI BAND 2 (černý) - došlo za 35 dnů, cena 2,91 USD (cca 72,75 Kč)

Ihned jak mi přišel, tak mi padl do oka a nosím ho nejraději. Má klasické zapínání jako hodinky na pásek, pacičku prostrčíte do dírky a to, co trčí zastrčíte pod dva pásky. První co asi po týdnu upadlo, byl jeden tento drobný páseček. Druhý zatím drží. Nosím ho prakticky pořád a je mi skutečně nejpohodlnější. Na léto chci sice vytáhnou veselejší barvy, ale uvažuji o koupi dalšího tohoto náramku v barevné variantě. Místo, kam zasazujete Mi Band 2 je na magnet, nikde se nic nehýbá a neodchlipuje, protože je tam vše z kovu. Po zasunutí nikde nevyčuhuje, takže nehrozí, že si ho poškrábete nebo urazíte, jako je to u jiných náramků podobného typu. Rozhodně ho doporučuji a jsem moc spokojená.


KOVOVÝ NÁRAMEK PRO MI BAND 2 (černý) - došlo za 29 dnů, cena 4,92 USD (cca 123 Kč)

Ihned po tom, co jsem si chytrý náramek Mi Band 2 pořídila, mi na českém eshopu padl do oka kovový náramek vypadající jako hodinky. Bohužel byl na můj vkus moc drahý a tak jsem si řekla, že časem uvidím. A teď jsem se chtěla odměnit za náročné úkoly a pořídila si ho z Aliexpress. Když přišel, byla jsem okouzlená, jak je krásný. Nadšení ale netrvalo dlouho, přesněji jen do doby, kdy jsem si chtěla nastavit obvod zápěstí. Nejprve mi háček nešlo vyndat a když se mi to podařilo a nastavila jsem si délku správně, nešlo mi to zacvaknout zpět. Nakonec se mi to za použití velkého násilí podařilo. Po vložení chytrého náramku jsem si všimla, že displej asi 2 mm vyčuhuje nad okraj kovového rámečku. Přijde mi to dost na to, abych si ho po cestě venku někde neodřela nebo a nerozbila. A proto jsem ho hezky uklidila do šuplíku a chodím se na něj dívat. Za mě nedoporučuji a místo toho si příště raději pořídím tři další silikonové. Zklamání.




TEKUTÁ RTĚNKA S METALOVÝMI ODLESKY (bronzová) - došla za 30 dnů, cena 0,89 USD (22,25 Kč)

Nějakou chvíli jsem si už zahrávala s myšlenkou, že bych si objednala nějakou zasychací tekutou rtěnku. V drogerii mě žádná nezaujala, ale tady jsem tak dlouho brouzdala, až jsem natrefila na metalické rtěnky. A nejvíc mě okouzlila bronzová barva, už z obrázku. A proto jsem si jí zvolila. Bohužel realita je malinko někde jinde, je spíš do hněda a tmavší, ale já jsem za to ráda. Mám tmavší rty a tak to není úplně jako pěst na oko, hlavně do práce. Zaschne opravdu hodně rychle, neobtiskává se, dobře se roztírá a potom drží a drží. Vydrží i jídlo a pití a pak stačí jen malinko poopravit a je to. Micelární vodou jde dobře dolů, ale jinak se nerozmazává, nemaže a drží jak přibitá. Je to malinké balení vhodné i do pidi kabelky. Jsem moc spokojená a už se těším, až mi dorazí další objednaný odstín.


To by bylo pro tento díl vše. Budu ráda, když se podělíte o své zkušenosti s produkty i za doporučení vašich oblíbenců. Ráda je vyzkouším Smějící se

2 komentáře:

  1. Tento článok som teraz potrebovala pre pokoj v duši. Pretože som si včera a dnes naobjednávala toľko blbostí z Ali, a z Wishu, že amen tma. Inak, čo sa týka toho náramku na Mi Band 2, tiež mám Band, a používam len ten klasický čierny. Už som ich vymenila asi 5..A tá vychytávka na nos pod vodu ma naozaj zaujala, keďže ja sa naopak neviem potápať vôbec, a musím si držať nos ako malé decko.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: A připravuju další. Mám jich v plánu dle počtu objednaných ptákovin (samozřejmě důležitých) asi na šest až sedm dílů

    OdpovědětVymazat