"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pondělí 28. ledna 2019

Vysvětlení

Krásný den všem,
ozývám se, že jsem neumřela. Ale chci se vám omluvit za prodlevu, která trvala více jak týden. Je to z toho důvodu, že 18.1.2019 mě skolila tak hnusná chřipka, že nic podobného nepamatuji. Horečky přes 39 více jak 4 dny, zvracení, kašel, rýma a tak neskutečná bolest kloubů, svalů i kůže, že jsem nebyla schopná se postavit na nohy a dojít na záchod byl teprve nepředstavitelný problém. Naštěstí se o mě staral přítel, který sice díky tomu lehl také, ale v tu chvíli, kdy už mi bylo lépe a tak jsem se zase mohla starat já o něho. Bylo to šílené a teprve dnes jsem v práci. Já jsem však chřipku jako takovou ještě asi nikdy neměla, vždy to bylo od rýmy, kašle nebo bolesti v krku - tedy viróza, ale tohle? To bylo něco, ta bolest těla a hlavně kůže, to bylo nesnesitelné.
Byla jsem doma 10 dnů a upřímně každý z nich jsem potřebovala, abych se dala dohromady. Ještě dnes mám trochu kašel a cítím v těle slabost, ale už jsem schopná fungovat. Už se mi sice po tomhle všem stýskalo, ale o odpočinku v tomto případě nemůže být moc řeč.
Za celou dobu jsem zvládla dočíst knihu Srdceboly od Simony Monyové, přečetla jsem knihu Cizinec od Ursuly Poznanski a Arno Strobela a rozečetla jsem knihu Ženu ani květinou.... , která je také do Simony Monyové - nějak se mi její styl i téma zalíbilo.
Od dělníků z rekonstrukce mám konečně nějaké fotografie toho, co se tam teď odehrává, ale je to docela děsivé. Takže to pokračuje a pokračovalo i beze mě, dnes však musím ještě na Finanční úřad kvůli dani z nemovitosti, zítra jedu vybírat světla a zásuvky, navíc mi mají přijít ještě knížky, co jsem si objednávala a už plánuji další objednávku.
O vše tohle se s vámi chci podělit, snad to zase nezazdím, takže hlásím, že už jsem v rámci mezí v pořádku a vracíme se do starých kolejí - ve středu tedy čekejte na recenzi na knihu Asylum od Madeleine Roux a pak už bude vše jako dřív.
Přeji vám všem, ať se vám chřipková epidemie vyhne a jste stále zdraví a milovaní,
vaše teď vůbec neLazy Šárka ☺

Žádné komentáře:

Okomentovat