"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pondělí 7. ledna 2019

Nový rok - co bylo, je a bude?

Je to tak, neozvala jsem se celé Vánoce a zpětně mě mrzí, že jsem si nestihla připravit nějaké vánoční články, recenze se mi vydávat nechtělo - nemělo to tu správnou atmosféru. Ale nebojte se, neutekla jsem nikam, jen jsem byla prakticky pořád mimo domov a mimo pc a internet (z mobilu psát fakt nejde). Až na Silvestra byl první den, kdy jsme byli s přítelem doma (jinak samé cesty po příbuzných) a to pak bylo práce tolik, že jsem byla ráda za jakýkoliv odpočinek a čtecí chvilku. Přiznám se, že v tu chvíli byl článek to, na co jsem myslela až asi jako desátou možnost. Ale jsem tu zpět, už vyšla první recenze a já chci předchozí rok nějak shrnout.

1) V první řadě jsem tu vydržela, nezanedbávala vás, ačkoliv to chvílema bylo s časem na hraně, ale zvládla jsem to a jsem na sebe pyšná, stále mě to baví a mám to tu moc ráda.

2) Nesplnila jsem svoje předsevzetí - nezvládla jsem 100 knih za rok a navíc jsem nezvládla ani těch 10 za prosinec, jak jsem chtěla. Skončila jsem na čísle 64 a to je od 100 dost vzdálené.

3) Rekonstrukce domečku už vloni začala, nyní zdárně pokračuje a já pro vás budu postupně chystat první článek s fotografiemi. I když je to zatím pořád ještě na hrubo pouze, změny jsou vidět.

To by bylo tak obecně všechno a nyní nová "předsevzetí". To slovo nemám moc ráda, protože ve mě evokuje něco, co by se mělo a stejně se to nedodrží a to já nechci. Proto tomu budu říkat "cíle na rok 2019", tomu více věřím.

1) Zvládnout letos konečně těch 100 knih, protože jestli to nedám, bude to opravdu ostuda.

2) Dokončit rekonstrukci baráčku tak, abychom na podzim bydleli už v novém.

3) Méně chodit do knihovny a nakupovat knihy, o to více ale číst ty zásoby, co mi prolamují police a které pořád odkládám, protože knihy z knihovny spěchají, a tyhle vlastně ne. Některé mám doma už více jak rok a nedošlo na ně, proto musím stopnout přívaly z městské knihovny a začíst se do své vlastní.

To by bylo asi všechno, co jsem chtěla v tomto článku říct. Jsem ráda, že tu jste se mnou, dle návštěvnosti je vidět, že sem chodíte a doufám, že se i vracíte. A to je mi motorem k dalšímu psaní.

Děkuji za celý rok 2018, že jste tu se mnou byli a já vám slibuji, že i já tu s vámi budu nadále a budu se vám věnovat se stejným, ne-li větším nadšením.

Mějte krásný a úspěšný rok 2019, dávejte na sebe pozor, věřte si a mějte se rádi,
vaše "snad ne víc než jindy" LazyŠárka ☺

Žádné komentáře:

Okomentovat