"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

středa 12. září 2018

(Ne)funguje Blog.cz?

Lidičky, omlouvám se, ale ztrácím trpělivost. V práci toho je na mě moc, protože mě letos čeká 5 hodin výuky navíc a ještě vedení čtenářského kroužku. Sotva stíhám psát články tak, aby vycházeli pravidelně, jak jste zvyklí - tedy pondělí, středa a pátek. Časově se snažím, aby to bylo vždy mezi 10. a 11. hodinou (někdy je to dříve, někdy později).

Každopádně jste si mohli všimnout, že již skoro týden se mi to nedaří. V pátek jsem klasicky naplánovala publikování článku, večer zkontrolovala a článek nikde. Přihlásila jsem se do administrace a zjistila, že článek zmizel úplně. Jednalo se o recenzi na knihu Vykupitel duší, kterou jsem připravovala celkem dlouho, mnohokrát jí upravovala a těšila jsem se na ohlasy, až vyjde. Nic z toho se bohužel nekonalo, protože článek zmizel. Byla jsem hodně naštvaná, protože si články zálohuji zpětně, ne předem (nyní jsem změnila názor). Mísil se ve mě vztek a smutek, protože mi na tomto článku hodně záleželo, ale zaspala jsem to. V sobotu jsem byla celý den mimo domov a večer, když jsem se vrátila, mě napadlo zkontrolovat situaci. Článek na úvodní stránce blogu stále zveřejněný nebyl, náhodou jsem ho ale našla v dané rubrice, kde byl celý a v pořádku. To mě trochu uklidnilo.

V neděli vyšel na Srdci blogu článek (kdo nečetl, stačí kliknout), kde najdete mnoho odpovědí na otázky, které si tu asi klade každý z nás. Navíc je tam požadavek na dobrovolníky při novém rozjezdu Autorského klubu. Kdo tedy může a má zájem, určitě se ozvěte na FB Blog.cz či emailem na blog@blog.cz. Já už jsem se přihlásila a doufám, že nás brzy bude dost na to, rozjet to vše v plném rozsahu.

Co jsem ale hlavně chtěla tímto článkem říct je to, že všechno, co se teď děje je nutné zlo, které bychom měli vydržet, abychom se konečně dočkali nového a lepšího prostředí a možností pro svou tvorbu. Máte šanci se sami zapojit, pojďte do toho!

Nyní však jsem v takové časové tísni, kdy nejsem schopná denně kontrolovat, zda článek opravdu vyšel, v jaké podobě a či je celý. Proto pravidelnost článků padá, budu se snažit to i tak plnit, ale pokud se nepodaří, nebudu to hrotit. Snad na mé recenze a články nezanevřete a i tak sem občas zavítáte.

Jakmile bude vše napraveno, vracím vše zpět do svých starých kolejí a doufám, že to bude brzy.

Přeji všem krásný den a doufám, že problémy brzy ustanou.


Vaše LazyŠárka :-)

2 komentáře:

  1. Také koukám se zdviženým obočím co se to tu děje. Článek se mi žádný neztratil, zato vložit komentář mě stojí hodně trpělivosti a ne vždy se mi to podaří. No zatím to nevzdávám a věřím že se vše zase vrátí do normálu a bude fungovat tak jak má

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ano bohužel, na to že nefungují komentáře jsem přišla až po zveřejnění článku. Já také doufám, že problémy brzy  zmizí a podaří se nám dát dohromady i nový Autorský klub

    OdpovědětVymazat