"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

čtvrtek 3. prosince 2015

Zase jinak

Bezva, bezva, bezva..... Snaha se drží, akorát čas nevyzbyl. Nevím jak se mi to stalo, prostě jenom práce, doma práce, nákupy, vaření a nějak jsem při tom všem zapomněla fotit a nebo, a to je horší, zapomněla psát. Asi jsem si potřebovala oddechnout. Byla jsem hodně ve stresu, máme doma problémy - rodinné by se asi dalo říct. Prostě babička onemocněla a moc mě to trápí a navíc v práci končím a já potřebovala dovolenou, co mi zbývá a bála se, že mi jí nedají. Vracím se do Prahy k rodině. Asi se budete ptát, co přítel? Nu, zůstane tady a časem se uvidí, jak to s náma bude vypadat. Buď nám to nějak vyjde a nebo to není ten pravý - uvidí se, ale potřebuju změnu. Lepší práci za lepší peníze, sebrat se celkově a tak dál. Tedy ke 14.12. jsem opět Pražák (Pražačka) a vůbec nevím, co mě čeká, co se bude dít, ale docela se na to těším, jen se mi po tomhle všem tu bude asi moc stýskat. Špatně mi tu nebylo, ale asi ani nijak extra dobře, jako na začátku. Nééé nejsem nevděčná, spíš rekapituluju svůj poslední rok. Bylo mi tu dobře, ale nastává změna, další větší krok v mém životě a já se těším, co mi přinese. Je to pro mě asi stejně velký krok, jako když jsem se rozcházela po 5 letech se snoubencem. Opustím tu všechny přátele, kterých jsem si tu našla celkem dost a budu zase samotář ve velkém městě s kvanty lidí zahleděných jen do sebe a ignorující okolí. Ale dost melancholie, odejít jinam, kde mi bude lépe můžu vždycky :) Držte mi palce a vězte, že budu mít snad mnohem více času jak na sebe, tak na vás a dám vám sem nějaké vánoční tipy, triky a recepty. Zatím ahoooj :)

Žádné komentáře:

Okomentovat