"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

čtvrtek 3. prosince 2015

Nový designnnnn

Nějak mám dobrou náladu, říkala jsem si, že když už je ten prosinec, tak sem nahraji zimní vzhled. Vím, že k zimě nám oficiálně chybí ještě něco okolo 20 dnů, ale to je mi jedno. U nás už sněžilo, stihlo to roztát, zase nasněžilo a pak přimrzlo. Pro mě je zima v plné proudu a proto je už i u mě na blogu. Ještě chystám vánoční vzhled, ale nevím, zda se to vyplatí si s tím hrát a pak to tu mít nějaký dva týdny do štědrého dne. Uvidím jak se mě a miláčkovi bude chtít :) Každopádně tady máte celý obrázek, který je nahoře, ten totiž celý asi nikdy neuvidíte, ale tak to bylo myšleno :P Je to Karlův most s výhledem na Prahu za krásného zimního zasněženého podvečera :)


Šup šup pište, jak se vám líbí, mě totiž moc a rýpálkové pozor, jsem naprostý amatér v programech hrajících si s obrázky a beru to spíš jako ze srandy než na vážno, i když tohle je moc povedené :) (dle mého názoru :P)

Žádné komentáře:

Okomentovat