"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

čtvrtek 24. prosince 2015

Vánoční nehtíky

Ahoj všichni, tak se vám zase hlásím a tentokrát je to o nových nehtíkách, co se mi povedly. Vybrala jsem klasické ženské a také vánočníííí. Nemám bohužel žádné ozdůbky, při stěhování jsem někde ztratila krásné malinké sněhové vločky, měla jsem je kdysi na světle modrých nehtech a vypadaly skvěle. Ale myslím si, že by se k těmhle moc nehodily. Nu jak už používám delší dobu gel laky různých značek, asi už si nehty bez toho neumím představit. Klasický lak mi moc nevydržel a tohle drží, pěkně vypadá a navíc nemáte žádné dlouhé drápy, ale jen své nehtíky, pevné a nezničené :)
Dneska jsem poprvé vyzkoušela gel laky z ebaye - každý stál okolo 25 Kč a před pár dny jsem si je našla i na aliexpressu, dolů vám pak hodím odkazy. Jde to tyto - base a top coat.


Je to sice jen malé 7ml balení, ale i přesto, že je drobné, tak má stejný objem jako ty gel laky od Essence. Jsou oba průhledné a já dávám spodního base coatu dvě vrstvy - vždy zapéct v lampě. Na obalu je psáno v UV lampě 1-2 minuty, v LED lampě 30 vteřin. Já tedy zapékala v LED lampě 50 vteřin - 1 minutu, v UV lampě 3 minuty. Funguje to v obojím, chtěla jsem to zkusit pro vás, abych dala informaci :) Rozdíl v tom nevidím, každopádně vytvrdne dobře a krásně se lekne.
Když jsem měla na obou rukách hotové 2 vrstvy base coatu, nalakovala jsem si nehty červeným a zlatým lakem od Essence, červený je odstín 156 Me & My lover s pískovým efektem, zlatý je 121 Gold Fever, na který jsem psala už recenzi na starém blogu ODKAZ ZDE a reakce na výdrž ZDE.


Podle obsahu balení můžete vidět, že oba dva používám docela ráda a často, už mám v plánu kupovat další, jsou super. No a nakonec po tom, co nehty opravdu hodně dooobře proschnou - několik hodin, nebo nejlépe přes noc, dáme top coat, jednu silnější vrstvu a zapeču stejně dlouho jako base coat. Krásně se to leskne a vydrží opravdu dlouho ;) Hlavní rozdíl oproti gel lakům od Essence je to, že nejsou výpotkové, tedy po zapačení se z nich nic neuvolní, žádný výpotek, co lepí, nesmí se tedy po zapečení otírat lihem nebo čističem, jinak zmatní a zflekatí. Navíc nejsou slupovací, takže zatím nevím, jak půjdou dolů ani jak dlouho vydrží pěkné. Ale předpokládám, že dlouho. Kdyžtak o tom napíšu zase jindy článek.
Tady je výsledný efekt :)



Myslím, že úpně vánoční nejsou, a daly by se použít klidně i na běžné nošení, jen jsou hodně třpytivé a tak jsou spíš svátečnější. To je asi vše, ještě se vám třeba vyjádřím dodatečně k výdrži. Teď už jen odkazy na gel laky z netu :)


Podobný jsem našla i na Aliexpress, ale neručím za to, že je to to samé, objednala jsem dneska a chci to zkusit, tak pak napíšu, ale jedná se o toto - http://www.aliexpress.com/item/168-Colors-Nail-Gel-Polish-Gel-Long-lasting-Soak-off-Gel-Nail-LED-UV-5ml-1Pcs/32524396768.html

Napište, kdybyste měli něco z toho vyzkoušené a nebo svoje oblíbené produkty podobné těmto. Budu ráda :) Mějte se a málo nervů při posledních přípravách Vánoc :)

Žádné komentáře:

Okomentovat