"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

neděle 20. prosince 2015

Další návrat

A opět jsem nic nedodržela. Nebyl vůbec čas a když byl, užívalal jsem si ho s přítelem jako poslední chvilky. Od 17. jsem v Praze a asi se tu nějakou dobu usalaším. Práci v Tachově jsem skončila a hledám novou tady. Je to náročný a mám pocit, že jsem se vrátila do 18 let, kdy jsem naposled žila doma a s rodičema. Vůbec se mi to nelíbí, ta volnost a to, co jsem měla, je fuč. Stejně tak přítel, který zůstal v Tachově. Je mi smutno, nechci tu být a nejsem si vůbec jistá, proč jsem to udělala a tak. Ale prý to bude to nejlepší, uvidíme. Když tu nenajdu práci, vrátím se do Tachova a bude po srandě. Ale teď se tu musím aklimatizovat a musím se tu na nějakou dobu naučit žít. Jenže teď se těším už jen na Vánoce a pak na Silvestra, který budu trávit s přítelem.
Teď jsem dodělala vánoční dárečky pro babičku a pro sestru - domácí balzám na rty - pak vám napíšu postup a vyfotím finální kousky. A krabici Otevři mě, když.... - pro rodiče. Spoustu nápadů a spoustu kravinek spíš pro pobavení, tak doufám, že to tak vezmou. No jinak tu nemám zatím předepsané do zásoby žádné články, takže se budu snažit denně aspoň jeden stvořit. Ukázat vám něco z mého života :) Snad se sem budete i nadále rádi vracet a bude vás to tu bavit :) Zatím ahoj všem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat