"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

úterý 22. prosince 2015

Originální dáreček - Otevři mě, když....

Kdysi jsem na netu viděla úžasný nápad a letos jsem měla takovou kreativní náladu a řekla jsem si, že to zkusím. Jedná se o krabici Otevři mě, když...., v níž jsou obálky s drobnými předměty, které mají buď udělat radost, pobavit a nebo povzbudit. Vyrobila jsem jich asi 30, polepila balícím vánočním papírem krabici od bot a vše naskládala dovnitř. Navrch dám pak dopis, ve kterém stojí proč jsem se tohle rozhodla rodičům dohromady udělat a co vše můžou očekávat. Dole pak je fotka, jak to vypadá, ale nejsou tam ještě všechny obálky ani ten dopis, ale to si každý dokáže domyslet. Na vršek krabice jsem pak vytvořila nadpis, co to je a třpytkama a pastelkama to vyzdobila.
Napíšu vám sem nějaký příklady toho, co jsem vymyslela, nebo někde pochytila - nápady na obálky a tak. Třeba to někomu přijde vhod :)

Otevři mě, když.....
....jsi nemocný (čaj, kapesníček a paralen)
....se nudíš (křížovka)
....máš nervy (čokoláda)
....jsi líný vařit (polívka v pytlíku)
....jsi něco pokazil (izolepa)
....máš na něco chuť (bonbon, malá čokoládka, žvejky)
....máš něco v zubech (párátko)
....nemáš na rohlík (2 Kč)
....se nemůžeš rozhodnout (kartička s kolonkami PRO a PROTI)
....je ti smutno (vtip nebo vtipný obrázek)
....je ti zima (termofolie)
....ses říznul (náplast)
....se potřebuješ uklidnit (práskací bublinková folie)
a další.

Jen jsem se zamyslela, posbírala doma pár blbůstek, vymyslela vtipný nápis k čemu by se to mohlo hodit a bylo to vše. Spíš jde o to pobavení.




Napište mi, zda jste to už někdy někomu dali, jaké byly reakce a nebo jestli to jen plánujete :)

2 komentáře:

  1. Podobný dárek dostal můj táta od někoho z rodiny, avšak ne vyráběný ale rovnou kupovaný je to již hodně známé a myslím, že když to vyrábíš ty osobně potěší to ještě více

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě je vyráběný doma lepší, ale já vůbec netušila, že by se něco takového dalo koupit :) u rodičů to mělo úžasný ohlas a rozbalování si hrozně moc užili :)

    OdpovědětVymazat