"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

středa 23. prosince 2015

Dárky zabalené....vše připraveno

Dneska jen krátký článek o vánočních přípravách a dárečkách apod. Není moc času, za chvíli bude oběd, pak pojedu pro babičku a odpoledne budeme strojit stromeček, aby k nám vůbec ten Ježíšek přišel :D Já jsem si dárečky balila už včera a předevčírem a upřímně mě to množství dostalo, protože jsem ani v nejmenším nečekala, že jsem toho pořídila tolik :) Ale to nevadí, radost dělám ráda.
Letos jsem si pořídila pěkný červený silnější balící papír, s kosteláíčkem a vánočním zátiším, k tomu pořídila dvě látkové mašle - světle zlatou s tmavým okrajem a červenou se zlatýma hvězdičkama, a nemohla mi chybět kombinace čtyř tenších stužek, těch plastových ve zlaté, stříbrné, bronzové a vánové barvě s drobounkýma hvězdičkama :) Každý dárek jsem pečlivě nazdobila a nejraději jsem balila do tvaru "bonbonku" se stužkama. Na fotkách, co dám níž chybí jen DIY jedlé dárky - tentokrát jsem se fakt činila :) Naložený sýr pro sestru a taťku, domácí burákové máslo pro sestru, naložený zázvor a citron v medu pro babičku a maminku. Pečlivě jsem to zavřela a kolem víčka dala látkovou stužku a uvázala mašli, na to velký nápis pro koho to je - na ten jsem použila velký lepící papírový štítek. Docela jsem si s tím vyhrála a celé balení dárků mi zabralo asi jen 3 hodiny. Přeci jen chci aby to vypadalo opravdu hezky.
Odpoledne už jenom doklidíme a hurá, zítra je tu Štědrý den. Na ten jsem si pro vás připravila článek o nehtíkách, které jsem dneska tvořila - vánoční sváteční červeno-zlaté nehtíky :) Tak se těšte...




Žádné komentáře:

Okomentovat