"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

sobota 19. května 2018

Moje nákupy na Aliexpress III.

Dnes jsem si pro vás připravila další z mých nákupů na Aliexpressu. Objednala jsem toho docela dost a do jednoho článku by se to nevešlo, tak jsem se rozhodla to udělat na dvě části a první už stihla dorazit, proto se tu s vámi o to podělím. Kdybyste k čemukoliv měli nějaké další otázky, určitě napište, ráda odpovím. A zde je už první část mého nákupu, jedna věc ale na fotografiích není a to je rukavice na vyčesávání zvířat a to proto, že jí ten náš trouba rozžvýkal, ona se sice trochu už trhla, když jsem ho s ní česala, ale on jí potom dodělal, takže přidám fotografii přímo od zdroje.




SILIKONOVÁ LŽÍCE do kuchyně - objednáno 9.4.2018, přišlo 15.5.2018, cena 1 USD

První z doplňků do kuchyně, co jsem si objednala tuto silikonovou lžíci, spousta z vás se určitě bude ptát na to, k čemu to asi je. Primárně je na odkládání špinavých vařeček, míchaček, kvrdlaček apod. při vaření, nikde nic nekape, nemáte omatlanou celou linku ani vám nic nepadá z hrnců. Pro mě je to opravdu praktický pomocník, protože jsem používala plastový tácek, ten mi ale zabíral místo, protože jsem ho musela mít stranou od horka. Tato lžíce je odolná vůči vyšším teplotám, můžete jí dát do myčky, je skladná a i zaschlé omáčky a jiné nečistoty z ní umyjete naprosto lehce. Navíc má u ouškou na zavěšení, takže opravdu nezabere vůbec žádné místo. Za cenu nějakých 23 Kč určitě super. Já rozhodně doporučuji :-)



SKALPELOVÝ NOŽÍK s náhradními čepelemi - objednáno 9.4.2018, přišlo 7.5.2018, cena 1,15 USD

Nožík, co vypadá jako skalpel, jsem už jednou objednávala kdysi dávno. Narazila jsem na něj na YT kanále LadySasetka a prezentovala ho jako nezbytnou potřebu při výrobě DIY dekorací. Zaujala mě cena i použití a objednala ho tatínkovi, který doma dělá modely tanků. A byl z něj nadšený. Jelikož teď doma občas taky něco vytvořím, nebo se o to alespoň snažím, říkala jsem si, že by bylo fajn, mít ho doma také. Nožík má vyměnitelné čepele, v sadě jich dostanete celkem šest - jeden je už vložen, vedle v balíčku dostanete ještě pět náhradních. Ostré je to neskutečně, jen při vybalování na focení se mi podařilo dost blbě píchnout i říznout. Pro lidi, kteří doma občas něco tvoří, či chtějí mít něco ostrého pro strýčka příhodu, nemohu jinak než doporučit :-)



LAMPIČKA NA ČTENÍ - objednáno 9.4.2018, přišlo 11.5.2018, cena 1,25 USD

Všichni víte, že miluju knihy a že ráda čtu, ale začala jsem mít problémy se čtením večer. Nemáme doma žádnou menší lampu kolem postele, jen klasický lustr s LED žárovkama, které mi kolem desáté hodiny celkem vypalují oči a pak mě bolí hlava i ty oči. A tak večer končím se čtením dost brzy a napadlo mě se podívat po nějakých lampičkách bez kabelů, které si budu moct připevnit i na knihu. A vybrala jsem tuto. Když přišla, byla jsem docela zklamaná, baterie sice byla přiložena, ale už v lampičce. Navíc abych se k té baterii dostala, je nutné odšroubovat šroubek, což mi přijde u takhle lehké a malé věci naprosto zbytečné. Po chvíli začala stejně baterie dodělávat, takže brzy budu muset rozšroubovat a vyměnit, ale zatím nevím jaká přesně tam je.
Funkčnost je ale na jedničku, dá se nastavit směr, kam má svítit, připevní se na obal knihy (u paperbacků na více stran), svítí tak akorát, takže mě z toho oči nebolí. Je to super vychytávka, akorát příště už bych nevolila tuto verzi. Ale za tu cenu mohu určitě doporučit :-)




SILIKONOVÉ VÍČKO NA HRNEČEK - objednáno 9.4.2018, přišlo 14.5.2018, cena 0,89 USD

Na víčko mě přivedla kolegyně z práce, která kompletem hrnečku a takovéhoto víčka podarovala paní ředitelku. Víčko se přisaje na okraj hrnečku a při drcnutí (NE! převžení) zabrání tomu, aby se tekutina vylila. Je to super, kor v kanceláři, kde mám všude kolem sebe elektroniku - notebook, PC, klávesnici, myš apod. Zkoušela jsem to a opravdu to funguje! Navíc je dost široké, aby pasovalo i na hrnečky se sebevětším obvodem i okrajem. Navíc díky své odolnosti vůči teplotám i déle brání horký nápoj před vychladnutím - to ale zatím odzkoušené nemám. Navíc mi prodejce přibalil i malý dáreček - náramek, co je na fotografii, to určitě potěší. Je to super a navíc měli i verzi s kočičkooou :-D



HYDROGEL 5 balíčků - objednáno 2.3.2018, přišlo 23.4.2018, cena 0,94 USD

Myslím, že většině z vás nemusím vysvětlovat, co je to hydrogel. Jsou to takové ty malé kuličky, co při styku s vodou nabydou a udělají se z nich takové rosovité koule. Vypadá to úplně úžasně třeba ve váze s nějakou voděnkou (květina, co umí žít jen ve vodě). Navíc mi poslali balíčky s různobarevnou směsí, což je super, ale lze si vybrat i balíčky se stejnou barvou. Už se těším, až mi pořádně pustí kořeny voskovka v práci, která je schopná žít jen ve vodě, až si jí doma dám do tohoto hydrogelu. Super je, že se to dá používat opakovaně, protože když kuličky vyschnout a poté znovu namočí, opět nabobtnají. Dlouho jsem to tu sháněla, ale nechtělo se mi dávat za pytlíček 10 - 15 Kč a tady mě vyšlo pět balíčků na necelých 20 Kč
. Můžete si tam pořídit spoustu barevných variací a zahlédla jsem tam i jiné tvary - například krychličky. Super dekorace do bytu. Určitě doporučuji :-)



RUKAVICE NA VYČESÁVÁNÍ PSŮ - objednáno 2.3.2018, přišlo 26.4.2018, cena 2,20 USD

Viděla jsem tuto rukavici na několika českých eshopech za cenu kolem 200 Kč a jelikož má u matky přítel labradorského retrívra, který hodně pouští chlupy, chtěla jsem takovou rukavici mít pro něj, protože navíc to prý psa i masíruje. Navíc oproti jiným kartáčům z toho jdou chlupy sundat jedním pohybem. Proto jsem hledala na Ali a našla. První chyba nastala, když jsem se přehlédla a objednala rukavici na levou ruku. Přemohla jsem se a zkoušela to levou rukou a bylo to super, moc se mu to líbilo, nastavoval se, tlačil mi sám do ruky a opravdu mu to dělalo dobře. Vyčesala jsem z něj chlupů na nového psa a byla z rukavice nadšená. Po chvíli jsem ale zjistila, že se podél švu začala rukavice trhat. Dole je suchý zip, kterým si rukavici upevníte kolem zápěstí a nad tím byla rukavice po prvním použití už asi 2 cm roztržená. Potom se k ní nějak dostal sám pejsek a pohrál si s ní tak, že z ní moc nezbylo, proto tu nemohu dát vlastní fotografii. Rukavici mohu určitě doporučit, ale za dvou podmínek - ohlídejte si, že si objednáváte na správnou ruku a počítejte s tím, že se to bude trhat trochu, ale na funkčnosti to asi vliv nebude moc mít.


Používáte doma některý z těchto předmětů?

4 komentáře:

  1. Taky ráda nakupuju přes Aliexpress, nejčastěji ponožky Ale líbilo by se mi to víčko pro bráchu, který věčně něco vylévá - můžu se zeptat, jak se to jmenuje, nebo kde to tam na Aliexpressu najdu?:)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To jsem ráda, že tě něco zaujalo Po kliknutí na název předmětu je nastavené přesměrování přímo na předmět, který jsem zakoupila, pak už lze hledat dle podobných předmětů

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Aliexpress je čínský eshop, kde najdeš úplně všechno, na co si vzpomeneš a stojí to tam zlomek ceny - ruku na srdce 90% věcí, které kupujeme a používáme je vyrobeno v Číně, akorát čekací doba je okolo měsíce. A já tam občas narazím na nějakou vychytávku, co mě zaujme a chci jí vyzkoušet

    OdpovědětVymazat