"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pátek 8. ledna 2016

Vinted - moje věcičky

Dneska jsem celý den fotila, nahrávala, popisovala a měřila. Asi se ptáte copak. Ale dle názvu to spoustě z vás bude asi jasné. Jde o portál www.vinted.cz, kde můžete nabídnout své oblečení, boty, šperky a jiné doplňky dalším lidem, kteří je shání, nebo se jim líbí :) Je to taková recyklace oblečení. Po stěhování jsem našla spoustu věcí, které jsou mi malé, nehodí se mi do šatníku a nebo se mi už nelíbí a tak jsem se rozhodla je poslat dál, některé za symbolické ceny, některé oceněné dle kvality :) Nikdy nemám problém o ceně diskutovat a vždy vyhovím, jsem vždycky mnohem radši, pokud to někomu udělá radost za nižší cenu, než to prodat dráž a pak se hádat, zda to je jak má být nebo není. Pokud taky předáváte svoje věci dále, ať už přes vinted.cz, FB bazary, second handy nebo darování třeba armádě spásy, napište koment a podělte se o způsob, jak pomoci někomu jinému, nebo se bez vyhazování zbavit vašich nepotřebných věcí :)
Pokud vás zajímá, mrkněte na můj profil - ArmDra. Když napíšete, že jste na můj profil a na vinted přišli přes můj blog, dostanete slevičku a dárek k nákupu - stačí mi to při soukromé zprávě sdělit spolu s tím, co se vám líbí, či o co byste měli zájem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat