"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

úterý 12. ledna 2016

E.L.F. rtěnky recenze 2v1

Dnes bude recenze 2v1, jelikož mám dvě stejné rtěnky od značky E.L.F. akorát v jiných odstínech, krásnou rudou červenou v odstínu Fearless číslo 7712 a nude lehce korálovou v odstínu Nostalgic číslo 7707. Obě dvě barvy jsou nádherné, syté, pigmentace není nijak horká, spíš je třeba vícekrát přejet po rtech. Vypadá na rtech opravdu moc pěkně, barvy jsou svěží, lesklé a jemné. Bohužel teď v zimě jsou trochu sušší, takže je nutné pod ně dát balzám, jinak rty docela stahuje a vysušuje. Mají krémovitou konzistenci a celkem lehce se stírají. Já například jako kuřák mám prostředek rtů celkem rychle pryč - od cigarety. Výdrž tedy nic moc, ale třeba s nějakým fixátorem by byly fajn, popřípadě mít pořád u sebe a opravovat :) Po nanesení jsou na rtech super příjemné a opravdu sametové, takže je určitě budu ráda používat, i když mám jiné pro delší výdrž, ale myslím si, že teď v zimě fajn.
















odstín Fearless číslo 7712 - nádherná ruděčervená barva ↑↑↑↑


odstín Nostalgic číslo 7707 - nádherná nude barvička, lehce do růžova, lososova i korálova :D ↑↑↑↑

Moje hodnocení:
Značka: ELF
Balení: cca 4 g
Cena: ehop 49 Kč
Dostupnost: eshop, jestli je v drogeriích, to nevím

Jak jsem se zmínila, jsou nádherné, barvou i vůní mi naprosto vyhovují. Sušší konzistence mi vadí hlavně teď v zimě, a také výdrž celkem nic moc. Díky vůni, jemnosti a hebkosti po nanesení dávám 3 hvězdičky, jinak by to byly jen 2.

Žádné komentáře:

Okomentovat